TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Bilmekaniker" banekjøring rudskogen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #179661  av Fred

http://www.bilmekaniker.no/

Fredag 23 juni 1700-2100
Noen som har tenkt seg dit? jeg har fått smaken på banekjøring, så regner med jeg dukker opp. Diesel`n trenger å få blåst ut litt sot!
Våler banen ga mersmak! Greit å få testa banen før japsetreffet der nede!

#179671  av ErikG

Kommer nok ikke da, men Lørdag 22 juli skal jeg greie å komme. Er det ikke noe at lærlinger innen Bauda bedriften får kjøre gratis om de er flaggvakt eller noe?

#179684  av MR2WideBody

Skal prøve så godt jeg kan og møte opp, men kan ikke garantere noe ennå. vært greit å få blåst fra seg ja

#179715  av Andy_Celica

Jeg kommer, skal nok ikke kjøre på banen, men kommer med celicaen og glor litt, (den må jo kjøres inn) :(

#179724  av Fred

Andy_Celica skrev:Jeg kommer, skal nok ikke kjøre på banen, men kommer med celicaen og glor litt, (den må jo kjøres inn) :(
Regner med jeg kommer alene, så hvis du har lyst på en luftetur får du ta med deg hjelmen da, så ser vi hva vi får til! Synd å la celican stå, men virru værra med, så heng på!

#179731  av Andy_Celica

Fred skrev:
Andy_Celica skrev:Jeg kommer, skal nok ikke kjøre på banen, men kommer med celicaen og glor litt, (den må jo kjøres inn) :(
Regner med jeg kommer alene, så hvis du har lyst på en luftetur får du ta med deg hjelmen da, så ser vi hva vi får til! Synd å la celican stå, men virru værra med, så heng på![/quote

Ja det hadde vært kult :mrgreen:
Kommer med hjelm jeg da!

#179825  av lasse

Stiller opp jeg regner jeg med, disse treffene pleier å være bra...

#179905  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:27, redigert 2 ganger totalt.

#181088  av 2fastgt4

hadde tenkt meg en tur jeg også,men mest for å se på å flagge.
har med meg dattera mi :)

har heller ikke satt opp bilen for banekjøring i år.

#181096  av Magne

Jeg kommer nok en tur å tar en titt!

Tar med hjelmen også tilfellet jeg er så heldig å sitte på med noen her... ;)
Etter all banekjøring ifjor pådro motoren min seg en liten rådebank. (kjører med det enda...)

#181337  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:24, redigert 2 ganger totalt.

#181360  av Magne

Ventil tikking har jeg ja. Men det har jeg altid hatt.
Men så har jeg en slik Klakk klakk klakk lyd under oppstart og ved 3-4k rpm. Aner ikke hva det kan være jeg men... syns det høres ut som no som er sykt laangt inni motoren...

Jeg er ikke mekaniker, sorry :oops:

#181365  av Andy_Celica

Magne skrev:Ventil tikking har jeg ja. Men det har jeg altid hatt.
Men så har jeg en slik Klakk klakk klakk lyd under oppstart og ved 3-4k rpm. Aner ikke hva det kan være jeg men... syns det høres ut som no som er sykt laangt inni motoren...

Jeg er ikke mekaniker, sorry :oops:
Det er nok rådebank, en kompis av meg kjørte med rådebanke nesten 1 år, celica t20 7afe motoren,

#181366  av Andy_Celica

Blyfot skrev:
Magne skrev:Jeg kommer nok en tur å tar en titt!

Tar med hjelmen også tilfellet jeg er så heldig å sitte på med noen her... ;)
Etter all banekjøring ifjor pådro motoren min seg en liten rådebank. (kjører med det enda...)

Hehe........ det er nok ikke rådebank du har fått.
Fra rådebank til havari går fort.
To sider av samme sak.
Mere sansynlig at det er skjørtebank eller ventiltikking.
Det går fint å kjøre med rådebank 1 år, en kompis gjorde det og han kjørte ikke akkurat pent, det var en 7afe, og vi hadde rund 200 på spedoen når jeg målte han, og da var det hadde han allerede rådebank!

#181631  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:12, redigert 1 gang totalt.