TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 Rudskogen søndag 13 August

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#188972  av Carina_E

Skal vi si avreise fra Texaco (Fetsund) 08.30 da så kan vi jo alltids møte opp før for en prat og litt sånt, så kjører vi i følge og i FARTSGRENSE hele veien, jeg å kjører en 1,6 l som ikke går så fort.. men vi kan jo også for sikkerhets skyld si at de "tregeste" bilen kjører først og bestemmer tempo..

#189050  av egotrip

CelicaTurbo skrev:vil i aller høyeste grad advare mot å kjøre kolonne aktivt, og jeg sier ikke det for å være kjipt. Om de fremste bilene kjører aktivt skal det bare et par hindringer til før de bakerste bilene må kjøre mye fortere for å holde følge. En forbikjøring er nok og innen de bakerste bilene er klar og har muligheten til å kjøre forbi er avstanden så stor at de må kjøre meget hardt for å ta igjen fronten, i tillegg vil de føle seg tvunget til å ta større sjangser enn normalt. Og, for ikke å snakke om at det alltid er noen som synes det er artig å kjøre forbi andre i kolonnen..

Så kjør en rolig kolonne eller ikke kjør noen kolonne i det hele tatt, har skjedd flere ulykker på slikt kolonnekjøring, og mange har mistet lappen. Vil også nesten garantere at lokalpoliti og UP har banekjøringskalenderen for Rudskogen hengende på lunsjrommet.
Da jeg sier "aktiv kjøring" så mener jeg ikke fly lavt kjøring.. jeg mener mye svinger osv (kjenne g krefter :P) Istedenfor evt kjøring på e6; rett frem, rett frem og så litt rett frem til ;)

#189123  av Rollaole

Skjønner! Jippi da kan jeg kjøre først!! :D

#189178  av Carina_E

det kan du da om det er greit for de andre som og skal være med i kolone da?? også får vi håpe du kan veien=) he he :lol:

#189653  av |plumbo

Rollaole skrev:Nei, men måtte avbryte en forbikjøring av en volvo eller hva det var,
Var skummle saker!

Men keep it slow!! :)
vi er jo fler med 1.3 ( fåreløbig ) så vi cruser som vi gjorde på hamar vi ole ? ;)

#189766  av Carina_E

støtter den jeg å... syns det gikk ganske så greit til våler...... 8)

#189792  av steffen karlstad

kommer med begge bilene, mk3 til utstilling og mk1 til banekjøring.
får coiloverne til ike til mk1 og kansje dekk...

#190698  av LEXTASY

Tenkte jeg skulle prøve å komme en tur jeg også! Noen som vet når det begynner?? kjører vestfold Horten/Moss noen flere som skal samme veien?? :)

#190731  av CelicaTurbo

Området åpner kl 10.00 mens kjøringen begynner kl 13.00.. er nok sen start på kjøringen pga kirketiden.

#190777  av GT4 CS

Kansje en ide med litt senere avreise fra fetsund da? Eller skjer det noe som er værdt og få med seg fra kl 10-13?

#190778  av Kjelliken

:? ser på kjøre tidene her at det koster for mye for meg og ta turen over der med så lite kjøring. har ikke for mye gronker så får utsette dette til neste år jeg. :wink:

#190796  av Andy_Celica

Gleder meg sykt til å kjøre på banen jeg nå. ikke lenge til heller :D

Håper de deler opp Drifting & banekjøring. mange her husker vel hva som skjedde på bilmekaniker.no treffet!
 #190808  av _RaptoR_

Jeg kommer en tur.....! Svart ST 205 med stooor IC!
 #190810  av Andy_Celica

_RaptoR_ skrev:Jeg kommer en tur.....! Svart ST 205 med stooor IC!
Du var ikke på rudskoge i juli? stort toyota merke på fangerne forran?
 #190811  av _RaptoR_

Hvor møter jeg kolonna om jeg bor i Oslo/Ryen??
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7