TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 Rudskogen søndag 13 August

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #187604  av Fred

Ja... Da nærmer det seg da. 3 uker igjen bare. Mange som tar turen? Se på? Kjøre? Med hva? Nedtellingen har startet!

Regner med dieseldyret er klar for en runde eller to ihvertfall. Så sannt ikke no annet VELDIG spesiellt skulle dukke opp. Blir jo ikke no av "bilmekaniker" kjøringa til helga, så er kanskje siste sjansen i år?
http://www.japsetreff.no

#187609  av Larsen

Jeg hadde tenkt meg en tur. Usikker på om jeg får kjørt på banen ennå (må få bilen til å gå skikkelig først), men har veldig lyst.

Noen som skal kjøre fra Drammen??

#187612  av donk2k

Driver å bestiller coilover-sett til bilen min nå.
Om de er ferdigmonterte til japsetreffet blir det nok kjøring på meg.
Har foringsett liggende også når jeg tenker meg om.
hmmm, arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand få :D

#187617  av gnmfr

Vurderer å ta turen egentlig, har lyst til å prøve rollan på bane, men veit jeg kommer til å bli frakjørt av alt :lol: Men må jo prøve en gang ;) Kan nok regne med å se meg der :P

#187628  av GT4 CS

gnmfr skrev:Vurderer å ta turen egentlig, har lyst til å prøve rollan på bane, men veit jeg kommer til å bli frakjørt av alt :lol: Men må jo prøve en gang ;) Kan nok regne med å se meg der :P
Tro meg, om du drar ut på banen kommer du til og skjønne hva folk mener med STORE horn i panna er :lol:

#187630  av CelicaTurbo

jeg tar turen ihvertfall, og kommer nok til å få bilen ut på banen også, skrape bort resten av sommerdekkene :)

#187632  av GT4 CS

For min del blir det som tilskuer denne gang og, vinterdekk på varm asfalt er ikke noen god oppskrift :lol:

#187641  av Johnny_Bravo

hvor mye koster det å kjøre på banen?

#187682  av CelicaTurbo

Ser ikke ut til at de har lagt ut prisene for rudskogentreffet enda, men på Våler kostet det 500 for banekjøring inkludert inngang for en person, og parkering/utstilling. Prisen blir nok ganske lik/den samme for rudskogen.

#187850  av Carina_E

jeg å kommer med Carina`n... men blir nok bare stille ut for min del... Driver og lager noe fangere til den nå som jeg håper er på til da.. dårlig tid men det SKAL gå... :lol:

Noen flere fra Romerike som skal nedover??
klar for kolone igjen jeg.. det var kult på vei til våler..

#187859  av |plumbo

hvis bilen kjører kommer jeg ( skal begyne og bytte el og motor i den straks )

#187905  av GT4 CS

Carina_E skrev:jeg å kommer med Carina`n... men blir nok bare stille ut for min del... Driver og lager noe fangere til den nå som jeg håper er på til da.. dårlig tid men det SKAL gå... :lol:

Noen flere fra Romerike som skal nedover??
klar for kolone igjen jeg.. det var kult på vei til våler..
Kan henge meg på fra texaco i fetsund

#187985  av Carina_E

det er den på andre siden av brua de du kommer fra lillestrøm?? noen andre som blir med på kolone derfra ell før???? ide om tidspunkt??

#187987  av jumbo

mulig jeg tar en tur, men blir som tilskuer i såfall.... beina tåler ikke aktiv kjøring enda

#188024  av Andy_Celica

Jeg kommer :D

Gleder meg sykt, får gjøre ferdig bilen 100% først!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7