Mr2Even skrev:
Nrei det er ikke feil.. Min ble hvertfall værre å kjøre. Motoren er justert i forhold til det orginale oppsettet, men visst du går over til programerbar chip, så blir det bedre.
Jeg har også fått det bekreftet av Tg-bil i drammen, at dette er tilfelle. De setter nesen alltid tilbake det orginale oppsettet på bilen igjen på grund av dette..
Jeg har et Green filter du kan få billig, hvis du vil prøve dette uansett 
Kanskje du hadde satt filteret rett på motoren slik at kun varmluft ble sugd inn eller at temperaturmåleren ikke var koblet til eller andre ting. For ikke kom her og si at alle de resonnanseboksene bak der gir bedre respons/kjørbarhet enn et strakt innsug da, for det stemmer ikke

Har kjørt mange mr2'er med ulike modifikasjoner så dette vet jeg veldig godt. At TG-Bil setter det tilbake er det vel kanskje andre grunner til. Kan tenke meg at det er lettere å få solgt biler som ser mest mulig originale ut, samt at det passer bedre med originalt oppsett bak der når bilene står i "130.000km" klubben de har av og til:P Ville uansett foretrukket de originale sakene bak der fremfor noe billig 300kr's kit som noen velger å montere.
Må skifte olja oftere med et åpent filter da, for det er helt sikkert at det kommer endel mer møkk inn