lakk det i svart piano lakk.(hvis det e noe som heter det)
Like svart og blank som et piano/flygel.
Daniel_hoy skrev:Var no ikke så gale det. Dei tar 10-15 kr for en vanelig mutter så hadde nesten forventa en 50 lapp pr. stykk når det var snakk om hjulmuttere.Nei for det er det med toyota at de ikke er blitt etterlignet/ kopiert så mye på dele-fronten. men litt får man tak i da. Prøv - Jacob's Auto-Supply AS. De er greie, billige og bra . Hvertfall i grenseveien i Oslo
Men toyota er sviiiindyre på deler. Vet noen om en plass der det går ann å kjøpe billigere orginaldeler?
ure skrev:Hadde du denne bilen da du bodde i Arna? Syns jeg kjente den igjenstemmer at den bilen gikk i Arna en tid ja, med meg bak rattet....Eller tar jeg feil? Uansett, slit`an...
Ivar skrev:Hvorfor skal dere på død og liv ha originale hjulmuttere? Så lenge koningen og gjengene er riktige er det vel liten vits i å absolutt ha Toyota-muttere? Biltema/Bilextra/Torshov selger alle muttere med riktig kon og gjenger til originalfelgene.De orginale mutterne har ikke kon, de har flat anleggsflate mot felgen med en integrert skive imellom. Jeg har aldri sett noe slikt solgt hoe noen bilrekvisita og muttere med kon kan ikke brukes