TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#26011  av cameleon

Jostein skrev:hehe håper da de vet at de selger Toyota :wink: men kanskje de holder de på bakrommet,og tar bare frem til de beste kundene :wink:

Husker da jeg for en stund siden skulle sjekke opp prisen på drivvakslinger til 2 forskjellige celicaer for Amund.Da først var det ingenting som het xx(husker ikke hva),men etter en stund var det plutselig det alikevel..
Hehe. Som en person en gang sa: Er ikke så rart egentlig at de blander sammen på Toyota. De lever jo av å skifte en eller annen lyspære i ny og ne hehe.

#26013  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Hehe. Som en person en gang sa: Er ikke så rart egentlig at de blander sammen på Toyota. De lever jo av å skifte en eller annen lyspære i ny og ne hehe.
Ohh Shut up will ya! :evil: Begynner nok på toyota i sommer :wink:

#26032  av chris

Jostein skrev:Camelon:Problemet er vel at noen av folka er "verdens mestre" og er er bombesikker på at noen som fins ikke finnes. :? Veldig kjipt det der..
Derfor må man være blodsikker på seg selv, når man spør. og ikke spør "finnes det.... ?", men "jeg lurer på prisen på ....", eller "jeg skal ha ..."

#26041  av sindrejl

cameleon skrev: Hehe. Som en person en gang sa: Er ikke så rart egentlig at de blander sammen på Toyota. De lever jo av å skifte en eller annen lyspære i ny og ne hehe.
Sånn er det å lage verdens mest driftssikre biler ;)

#26044  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev: Hehe. Som en person en gang sa: Er ikke så rart egentlig at de blander sammen på Toyota. De lever jo av å skifte en eller annen lyspære i ny og ne hehe.
Sånn er det å lage verdens mest driftssikre biler ;)
sant sant :wink: Suverene biler er det i alle fall :!:
 #26077  av MR2turbo

Lady_in_MR2 skrev:Det var noen som var så flink å rygge bak i biln min å knuse det ene lyset mitt nede...
Jeg har hvite tåke/grøfte lys fra før. Men da jeg troppa opp på Toyota for å skaffe meg en ny lykt, fikk jeg beskjed om at det ikke fantes en eneste hvit lykt i hele Norge til salgs...
Så jeg fikk tilbud om to gule til samme prisen som en...Men jeg takka nei for jeg ville ikke kjøre rundt med gule lys!!

Las så her at det går an å knuse den gule kappa inne i lykta( DET greide ikke fyrn på Toyota, da jeg spurte om det gikk an å fjerne den)

Skal jeg da kjøpe de gule lyktene og ta ut den kappa eller er det noen som vet hvor det går an å få kjøpt hvite lykter???
Hei, velkommen inn i varmen ;)
Jeg har muligens en hel lykt liggende.. uten den gule kuppelen. Skal ut på verkstedet etter jobb, kan sjekke da.. hvilken side er det som er ødelagt?

#26092  av Dalan

ST205 skrev:
Lady_in_Mr2 skrev:Men noen gutter synest de er skummelt med damer med mye bedre bil enn de..
Velvel... Akkurat det punktet kan vel diskuteres :D
He he, det er korrekt, jeg hadde nå ikke blitt skremt om dama mi hadde kjøpt seg fet bil :D (eller jo, det hadde jeg.. da hadde jeg begynt å lure på hva som hadde gått av henne.. Bilde )
Men å bli skremt av en dame med stlig bil, åneidu :D
Da er det bare Bilde

Velkommen forresten :)
Fin bil, din som er den svarte på eier-sidene vel? :)
Svar på spørsmålet ditt har du fått flere ganger ser jeg så..
Gutta her er ivrige :P

#26100  av cameleon

Dalan: Svar på spørsmålet ditt har du fått flere ganger ser jeg så..
Gutta her er ivrige

Er det noe rart da gutt hehe. Er jo et drømmescenario dette. Alle gutta her inne drømmer jo om ei pen jente som kjører fet bil :D Skal ikke forundre meg om noen her inne begynner å demontere fronten sin for å skaffe henne et grøftlys :P

#26101  av Dalan

cameleon skrev:Dalan: Svar på spørsmålet ditt har du fått flere ganger ser jeg så..
Gutta her er ivrige

Er det noe rart da gutt hehe. Er jo et drømmescenario dette. Alle gutta her inne drømmer jo om ei pen jente som kjører fet bil :D Skal ikke forundre meg om noen her inne begynner å demontere fronten sin for å skaffe henne et grøftlys :P
HAHA, det skulle søren ikke forundre meg heller :P
Dama har nå god smak, det er ingen tvil :D

#26102  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev:Dalan: Svar på spørsmålet ditt har du fått flere ganger ser jeg så..
Gutta her er ivrige

HAHA, det skulle søren ikke forundre meg heller :P
Dama har nå god smak, det er ingen tvil :D
Smak er bare fornavnet. Den dagen jeg skaffer meg ei dame som jeg liker og samtidig velger å kjøpe en MR2 skal jeg juble av glede. Smelle på henne en liten smårolling og gifte meg ASAP så jeg er sikret :D ....Bare hun ikke skiller seg da....Faen...da sitter jeg i baret......*barnebidrag*

#26108  av chris

cameleon skrev: Skal ikke forundre meg om noen her inne begynner å demontere fronten sin for å skaffe henne et grøftlys :P
Steike.. var ikke det nødvendig? har klippa hele fronten jeg nå...

:mrgreen:

#26111  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev: Skal ikke forundre meg om noen her inne begynner å demontere fronten sin for å skaffe henne et grøftlys :P
Steike.. var ikke det nødvendig? har klippa hele fronten jeg nå...

:mrgreen:
Hihi :D
P.s Bilen min selges snart som delebil :P

#26113  av CelicaGT

Kan det sjå ut som dåkke har skremt ho vekk eller??? :D

#26124  av cameleon

CelicaGT skrev:Kan det sjå ut som dåkke har skremt ho vekk eller??? :D
Uff hehe. Hvis du leser dette Lady, så husk at vi er veldig glad i deg alle sammen og synes det er kjempemoro å ha med en jente til på laget :D
Det ka kanskje virke som om noen av oss er litt rare i toppen, men vi er ikke det. Vi er som mennesker flest.

Vi ser på tv, koser med katta og kjører bil. Vi trenger bare å få kjenne på mannen inne i vårt indre i ny og ne, og da kan det poppe opp et par utsagn :D

ta det som et komplemang. Du kommer i alle fall til å bli populær her inne :wink:

#26138  av chris

cameleon skrev:
CelicaGT skrev:Kan det sjå ut som dåkke har skremt ho vekk eller??? :D
Uff hehe. Hvis du leser dette Lady, så husk at vi er veldig glad i deg alle sammen og synes det er kjempemoro å ha med en jente til på laget :D
Det ka kanskje virke som om noen av oss er litt rare i toppen, men vi er ikke det. Vi er som mennesker flest.

Vi ser på tv, koser med katta og kjører bil. Vi trenger bare å få kjenne på mannen inne i vårt indre i ny og ne, og da kan det poppe opp et par utsagn :D

ta det som et komplemang. Du kommer i alle fall til å bli populær her inne :wink:
Kort sagt, vi er snåle, men snille :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9