TOYPARTS skrev:vi skulle jo egentlig bli forhandler av d2, men vi trakk oss heldigvis i siste liten, vi for vår del anbefaler tein og hks, greit at disse ikke har tuv, men man får det man betaler for. begge disse er i GOD kvalitet.
Kjører selv på Tein SS, og har hatt de i ett par år nå. Bruker de til gate/bane/drag vinter/sommer. Og må si jeg er meget fornøyd.
Du merker faktisk STOR forskjell på max og min justering av demperene.
Enenste minus jeg har med tein, de går ikke godt med vestlandske vinterveier (Les salt-lake). De ruster en del. Sikkert lurt å behandle de med noe før montering...
kennethx skrev:Enenste minus jeg har med tein, de går ikke godt med vestlandske vinterveier (Les salt-lake). De ruster en del. Sikkert lurt å behandle de med noe før montering..
Og ikke minst holde de så rene som mulig hele tiden...
Mine også hadde rustet en del i nedre del av fjærene der de presses sammen, men så er jo ikke det så rart egentlig tatt i betraktning at det sikkert ligger våt grus der og godgjør seg rimelig mange dager i løpet av et år...
Pusset ned og satte inn mine med Brunex før lakkering
Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke
mine funker som snus! jeg har 3,5kg fjærer,og jeg merker ganske greit forskjell på justeringene.
men det er ingen tvil om at de er STIVE men jeg liker det...
for da må jeg holde farts grensene rundt i distriktet her jeg bor,og har dermed redusert faren for og miste lappen (har veldig dårlige veier)
If you shoot to land on the moon and miss, you are still amongst the stars!
Når testen først kom ut var det bilder av alle de andre de testet, med navn. Finner det ikke igjen nå. Konkurrentene ble kanskje LITT sure når KW la det ut?
Dessuten er det jo fjærene som får det først, lenge før selve demperen... litt våt sant der fjæra smaler inn kombinert med litt kjøring på humpete vei er jo nesten jevngodt med sandblåsing i slow motion
Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke
Jeg kjøpte D2 til min mr2 mk1. Der bestillte jeg nesten dobbelt så stive fjærer enn det som fulgte med. Både forran og bak. Da var det ikke snakk om at det rørte seg annet enn på rudskogen... Tipper man med fordel kan bestille litt mykere fjærer enn de som følger med om man kjører mye utenfor bane med de..
Christian skrev:De løsner faktisk greit etterhvert. Er ok etter vei nå, og gode på bane
Er det en annen måte å si "jeg har blitt vant med de" på tro?
Nei De er merkbart mykere nå. I starten fulgte ikke dekke veibanen skikkelig, i dumper i sving merket man at dekket hoppet sidelengs. Ikke morro! Det gjør de ikke lenger. Men en annen ting er holdbarheten på de, den er jeg spent på