FS-Styling.no skrev:Kom nett fra Bjørnstad.... For liten Wastegate som ikke klarer og hive ifra seg nok eksos, iom at de GROSSE turboen flytter ufattelige mengder! Så tipset fra bjørnstad var vel 2 stk wastegates! Evt en større en, men de holdt en knapp på 2 stk...
Noe sånt....
Bilen ble mappet på mandagen, men det viste seg at de ikke klarte og stabilisere trykket på bilen, dette kan være at wastegaten er for liten eller at dysene vi har i dag ikke er store nok... Eller at det er noe annet program på aem, ang dysene.(Are jobber med saken nå)
Men Jon einar på bjørnsad bil mappet den og satt turtallsperra på 7000 rpm. med 2 bar i ladetrykk, med 109 racefuel,
vi fikk ikke benket den med dette oppsette.
Men siden den produserte 912 rwhp med 2,2 bar/6500 rpm og 98 blyfri, så holder dette nye oppsette med racefuel for kommende helg i Mo i Rana.
Så bilen skal kjøres hardt hele helgen:)
Og ny mapping blir om 14 dager vist gutta på Bjørnstad bil har tid:)
Mvh Radni TEVODEKK A/S
1994 Toyota Carbon Supra.
2000 Nissan Silvia JGTC GT 300
1998 Nissan 200SX S14A Race.
1990 Bmw M3 E30
www.tevodekk.no www.endless-r.no www.draganddrift.com
2000 Nissan Silvia JGTC GT 300
1998 Nissan 200SX S14A Race.
1990 Bmw M3 E30
www.tevodekk.no www.endless-r.no www.draganddrift.com