TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #280693  av jorniolsen

Helmer skrev:Har du sveisa grenrøret selv?

stemmer...
de er ikkje lett å få tak i brukane grenrør.. eg prøvde først me eit slikt...
men de virker mot sin meinig.. løpe på syl.4 gå feil vei... så eg sveiste eit sjøl...
3sgtemani01.jpg
3sgtemani01.jpg (110.01 kiB) Vist 1208 ganger
 #283847  av jorniolsen

de er vel på tide å oppdatere litt... har de litt travelt om dagen har vert så heldi å fått time til bremsing hos polly den 25 mars...
gjekk over de siste på lednigsnette i dag å alt er i den sønneste orden... så de ser ut til at eg blir klar til tirstadgen...
har noen bilder eg tok tidligere...
Vedlegg
HPIM0850.JPG
HPIM0850.JPG (39.52 kiB) Vist 1790 ganger
 #284039  av jorniolsen

erling skrev:
jorniolsen skrev:.
Ser gromt ut detta. :) Hvor har du handla det flexleddet til røret fra WG? Jeg trenger også et sånt
du finner de på tess... men eg ville sett litt runt først, for eg måtte betale 1400 for den...
 #284529  av jorniolsen

de har vert 3 lange arbeids dager i benken, eg blei litt overasket når eg fant ut at
Polly ikkje hadde hatt denne type motor i benk før.. de førte til at de var masse ekstea arbeid me oppspening...
i tilleg var de ein del ting som måtte forbedres, som foriksempel veiv aksel sensor braketten var ikkje god nok, de måtte vere i alu... etter mye om å men fikk eg i verste fall konstatert at motoren startet... håper på å bejynne å lage noen ponnier tideli i neste veke...
til slutt må eg skryte litt av pål, dette er gutten som har gjort leksene sine. !!ambefales på de sterkeste!!... se: http://www.pollymotorsport.no
å nå har til og me oppspenings utstyr til 3s-gte...

skal prøve å halde dere så oppdatert som mulig...
kommer bilder seinere...
 #284601  av Lørnings

Du har sikkert tenkt på det, men det er vel lurt å ha luftfilteret mest mulig skjermet for varme? Blir varmt ved turbo'en der 8) Jeg skjønner jo at det er helt klart enklest når motoren skal bremses i benk :wink: Lykke til med videre bremsing og håper på gode resultater :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10