Side 3 av 10
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:19 feb 2008 19:49
				av jorniolsen
				Helmer skrev:Har du sveisa grenrøret selv?
stemmer... 
de er ikkje lett å få tak i brukane grenrør.. eg prøvde først me eit slikt... 
men de virker mot sin meinig.. løpe på syl.4 gå feil vei... så eg sveiste eit sjøl... 
			
				
			
						 3sgtemani01.jpg (110.01 kiB) Vist 1500 ganger
		 
				
				
		
		  
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:19 feb 2008 21:15
				av Helgeland
				hvor mye håper du og få ut av motoren?? har du satt deg noen tall?
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:20 feb 2008 09:15
				av jorniolsen
				eg kunne tengt meg ein 400HK... bør sparke greit de?
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:22 mar 2008 20:44
				av jorniolsen
				de er vel på tide å oppdatere litt... har de litt travelt om dagen har vert så heldi å fått time til bremsing hos polly den 25 mars...
gjekk over de siste på lednigsnette i dag å alt er i den sønneste orden... så de ser ut til at eg blir klar til tirstadgen...
har noen bilder eg tok tidligere...
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:22 mar 2008 20:46
				av jorniolsen
				.
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:22 mar 2008 20:47
				av jorniolsen
				.
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:22 mar 2008 20:48
				av jorniolsen
				.
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:22 mar 2008 20:51
				av jorniolsen
				så no gjenstår de bare å se om eg klarer målet på 400HK...? 
legger ut resultat seinere i veken...
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:23 mar 2008 00:35
				av celica_st185
				Ser jo bra ut det her ja 

 Må vel klare 400hk lett med dette oppsettet da skulle jeg tro  

 
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:23 mar 2008 02:15
				av erling
				jorniolsen skrev:.
Ser gromt ut detta. 

 Hvor har du handla det flexleddet til røret fra WG? Jeg trenger også et sånt
 
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:24 mar 2008 18:17
				av jorniolsen
				erling skrev:jorniolsen skrev:.
Ser gromt ut detta. 
 Hvor har du handla det flexleddet til røret fra WG? Jeg trenger også et sånt
du finner de på tess... men eg ville sett litt runt først, for eg måtte betale 1400 for den...
 
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:27 mar 2008 16:11
				av a man in the nude
				Hvordan gikk det med bremsingen hær? Er nok flere en meg som er spent på effektuttaket. Du har jo stappa i det meste av "snacks" som er å få tak i til denne motoren  

 .
 
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:28 mar 2008 13:07
				av jorniolsen
				de har vert 3 lange arbeids dager i benken, eg blei litt overasket når eg fant ut at 
Polly ikkje hadde hatt denne type motor i benk før.. de førte til at de var masse ekstea arbeid me oppspening...
i tilleg var de ein del ting som måtte forbedres, som foriksempel veiv aksel sensor braketten var ikkje god nok, de måtte vere i alu... etter mye om å men fikk eg i verste fall konstatert at motoren startet... håper på å bejynne å lage noen ponnier tideli i neste veke...
til slutt må eg skryte litt av pål, dette er gutten som har gjort leksene sine. !!ambefales på de sterkeste!!... se: 
http://www.pollymotorsport.no
å nå har til og me oppspenings utstyr til 3s-gte... 
skal prøve å halde dere så oppdatert som mulig...
kommer bilder seinere...
 
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:28 mar 2008 22:17
				av jorniolsen
				fikk mail`et over eit bilde av motoren i benken... kommer mer seinere...
			 
			
					
				Re: Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.
				Legg innLagt inn:29 mar 2008 00:36
				av Lørnings
				Du har sikkert tenkt på det, men det er vel lurt å ha luftfilteret mest mulig skjermet for varme? Blir varmt ved turbo'en der 

  Jeg skjønner jo at det er helt klart enklest når motoren skal bremses i benk 

  Lykke til med videre bremsing og håper på gode resultater 
