fulgt med på dette litt nå og jeg er spent på å høre om vår aller kjære gill har fått fikset bilen. Er jo lov å håpe
TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
ludde skrev:Vi får se hvordan det går i morgen. Det kan jo fakisk tenke seg at han har gjort det ordentlig, men det vil bli avslørt på naftesten.høres ut som et godt valg. Dette går som sagt ikke an, som skrevet tidligere her. Greit det at Gill har dårlig rykte, men dette går langt over streken.
Jeg krysser fingra igjen og hvis alt går bra så har jeg kjøpt meg en fin bil, men hvis nafen er mangelfull så tror jeg at jeg gir opp...
ludde skrev:Og da kan jeg meddele at jeg har blitt eier av en nydelig bilNÃ¥ kan jeg si gratulere med en kjempe herlige bil
Gill overasket både meg og naf gutta for clutchen og eksosen var reparert ordentlig. Skivene bak og brekkwaiern hadde han glemt, men pytt pytt...
Så jeg tok bilen en tur og den var kjempefin å kjøre (har ikke får prøvd den ordentlig før nå), interiøret er nydelig og clutchen er splitter ny!
HAn slo av litt på prisen siden han hadde vært en dust og vi skrev kontrakt som bla inneholdt at jeg skal få dra til han om 1 uke og få byttet skivene bak og ordne brekket samt hentet vinterfelga!
Så jeg er faktisk kjempefornøyd...! Etter alt tullet så kunne det ikke gått bedre, men nå er heldigvis alt ordnet...
- Morten
ludde skrev:jeg skal få dra til han om 1 uke og få byttet skivene bak og ordne brekketSlutter ikke og tro på julenissen?