Lakken er nok fin den, bare en liten vask og polish så ser den nok meget bra ut:)
FÃ¥tt bilder fra gfc da?
Phantom3D skrev:Hva skyldes det at 5gir hopper ut?Slitt drev samt syncro ring i guess?
Phantom3D skrev:Jeg har nå prøvd MR2en til 49'.Det der tror jeg er en meget overpriset MR2! Ekstremt slitt girkasse, slitte drev, og da også ganske sikkert slitt motor! Ville gått for den på Toyota Hell bil i Trondheim... !
Feil jeg fant:
Det slarka fra drevene når man ga full gass.
5gir hoppet ut noen ganger.
Rattet satt sjeft (Ikke no pez)
Rust på en list mellom targatak og frontrute. (Litt bobler)
Ørne-merket foran og bak var byttet ut med Toyotamerket (!)
Noen forbruksmålere som ikke fungerer pga at motortype er byttet til en 91mod corolla GTi.
Ellers var vel bilen feilfri og fri for rust.
Hva skyldes det at 5gir hopper ut?
proson skrev:Update på den...snakka med den tidligere eieren før helga....er nettopp skifta dempere også....han er vistnok en kompis av noen av Hell Bil folka...så jeg antar det som er gjort med den...er gjort hos de ihvertfall...og da er det i tilfellet regisrert dær...bare å ringe å få historie på bilen skulle jeg tro
Det der tror jeg er en meget overpriset MR2! Ekstremt slitt girkasse, slitte drev, og da også ganske sikkert slitt motor! Ville gått for den på Toyota Hell bil i Trondheim... !
Phantom3D skrev:Jeg blir mer og mer interessert i denne bilen. Får vite hva jeg får igjen på forsikring i morgen, føler ikke noe for denne 49000 mr2en mer. har pratet med mor om å flybiletter opp, så kjøre ned.Cool
Ringer vel i morgen ang sommer\vinterdekk, euok, regreim osv. må også vite hvor mye rust det er på denne.
Phantom3D skrev:Jeg blir mer og mer interessert i denne bilen. Får vite hva jeg får igjen på forsikring i morgen, føler ikke noe for denne 49000 mr2en mer. har pratet med mor om å flybiletter opp, så kjøre ned.Det var litt overflaterust i bakre hjulbue på den, men det var under i kanten, og vises ikke. Bare og pusse litt og lakkere på nytt under, så er den som ny! Få MR2 mk1 som har så bra hjulbuer!
Ringer vel i morgen ang sommer\vinterdekk, euok, regreim osv. må også vite hvor mye rust det er på denne.
Phantom3D skrev:Ja, har ringt og hørt en del nå, blir vel til den bilen ja. Drar oppover i slutten av uka. De sm har kontakt med hell bil, få dem til i ikke prøve å selge den med det første, må få klarert et par ting her først. Får penger på onsdag!Skal ringe å be Erik holde de lange selger-fingrene sine unna mr2'en din jeg
Jostein skrev:Damn Proson!,hver gang jeg ser det bildet grøsser jeg inni meghhho! Da har har du skulle sett under sideskjørtet helt bakerst! Ikke et vakkert syn! Men hva får du for 12 000.-![]()
Phantom3D skrev:Ja, har ringt og hørt en del nå, blir vel til den bilen ja. Drar oppover i slutten av uka. De sm har kontakt med hell bil, få dem til i ikke prøve å selge den med det første, må få klarert et par ting her først. Får penger på onsdag!Hvis du vil komme oppover på billigs mulig måte, så koster det bare 290.- med buss Fra Oslo - Trondheim, men turen tar omtrent 9 timer