Hei, jeg vraka på søndag BMW'n min etter en pungtering. Skal derfor kjøpe ny bil. Skal prøve en MR2 mk1 på søndag.
Den skal være helt rust og skadefri, men det er satt i en Corolla GTi motor, ikke den orginale (Ble byttet i 91) Hva har dette å si, hørt at det er 4-5 hester mindre i denne en i den orginale. Men han som selger den sier at det er en "bedre" motor. Han sier også at det eneste som er med bilen er at når man gir flatt jern, er det vibrasjoner fra drevene i bilen. Han sier det er normalt på MR2, vanlig slitasje, men ikke noe farlig.
Noe mer jeg bør se etter som har vært problem på MR2? Det er en 87 modell med targatak.
Mvh
Magnus Ringen
Den skal være helt rust og skadefri, men det er satt i en Corolla GTi motor, ikke den orginale (Ble byttet i 91) Hva har dette å si, hørt at det er 4-5 hester mindre i denne en i den orginale. Men han som selger den sier at det er en "bedre" motor. Han sier også at det eneste som er med bilen er at når man gir flatt jern, er det vibrasjoner fra drevene i bilen. Han sier det er normalt på MR2, vanlig slitasje, men ikke noe farlig.
Noe mer jeg bør se etter som har vært problem på MR2? Det er en 87 modell med targatak.
Mvh
Magnus Ringen