TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Open eyes

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#38040  av chris

Kenny skrev:det er jo om natta man kjører fort... om dagen er det jo så mye trafikk, og større kjangs for å bli tat av purken... :( det er i allefall min mening.. :) liker nå best low rise uansett jeg da... :)
Må nå bare uansett få si det, at jeg merker ikke noen forskjell på bilen, om lyktene er oppe eller nede. Tviler på de har så veldig stor innvirkning. Men som sagt, hvis det er så mørkt at jeg må ha vippelyktene oppe, så bruker jeg aldri å kjøre 200+

#38118  av PÃ¥l

Jeg vet ikke om jeg tør å si dette, men for litt over to år siden, da jeg hadde hatt GTI'en min i tre dager (det var natt til søndag, rundt 3 tida) kjørte jeg ett øyeblikk i 205 med lyktene oppe... (Gulp) og det i 4. gear... turtallet var vel rundt 6000 rpm. Men det var da jeg var ung og gal :) har ikke hatt Turbo'n opp i over 160 ennå jeg... Får ta en tur til Tyskland en gang for å rase fra meg skikkelig...

#38127  av Hobbes

Tror jeg så på en Amerikansk side at mk1. hadde 204 km/t som toppfart med llyktene nede og 202 km/t med lyktene oppe

#38137  av chris

Hobbes skrev:Tror jeg så på en Amerikansk side at mk1. hadde 204 km/t som toppfart med llyktene nede og 202 km/t med lyktene oppe
Hvilken enorm forskjell :D

#38227  av cameleon

chris skrev:Men som sagt, hvis det er så mørkt at jeg må ha vippelyktene oppe, så bruker jeg aldri å kjøre 200+
Men ellers så går det greit :mrgreen: Hehehe
Må passe på litt nå gutte min, alle som er litt lokalkjent vet jo at politiet ikke er spesielt begeistret for den lille grønne :mrgreen:

#38266  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:Men som sagt, hvis det er så mørkt at jeg må ha vippelyktene oppe, så bruker jeg aldri å kjøre 200+
Men ellers så går det greit :mrgreen: Hehehe
Må passe på litt nå gutte min, alle som er litt lokalkjent vet jo at politiet ikke er spesielt begeistret for den lille grønne :mrgreen:
ehm.. jeg snakker såklart om alle de gangene jeg er i tyskland med bilen :roll: 8) :wink:

vet bilen er ganske upopulær hos enkelte instanser ja. kjører ekstremt rolig for tiden :)