jan-erik skrev:Om det blir så veldig mange utstillinger er jeg vel ikke sikker på. Mange treff, og spesielt banetreff blir det. Er av den oppfatning av at bilen skal kjøres i ikke beglos!Blir skikkelig nam nam det der
Nå får vi se hvor fort jeg får lakkert den. Har enda ikke fått tid for lakkering. Om noen kjenner en flink lakkerer i området rundt Hønefoss/Drammen/Sandvika så gi meg et hint.
Morten skrev:Det ser så bra ut at jeg nesten får lyst å bestille både MKIII og den stylinga!Leketøyet ditt blir vel så bra det Morten at det for holde med det ene syns jeg![]()
...men et leketøy får vel holde...
Er den stiv nok da? Eller vil hjørnet på fronten subbe ved harde svinger på bane?
(du vet hvordan det er med misunnelige folk, de skal alltid finne noe å sette fingeren på...![]()
)
saus skrev:hmm og jeg som har standard senking fra toyota på min MK3, lurer på hvor mange mm det var igjen. Så temmelig lav ut den der, pure sommerbil nåHar du noen bilder før og etter senking av din?
jan-erik skrev:Bilen blir omtrent 3cm lavere, så du kommer antakelig til å slite litt, om ikke du klarer å heve / kutte bunnen av fangeren. Bilen krenger ganske mye også, om ikke du monterer nye, stive stabstag. Du kan jo øke diameteren på hjula også, men det er vel ikke så smart mtp. ytelse.saus skrev:hmm og jeg som har standard senking fra toyota på min MK3, lurer på hvor mange mm det var igjen. Så temmelig lav ut den der, pure sommerbil nåHar du noen bilder før og etter senking av din?
Bilen kommer nå kun til å bli sommerbil av naturlige årsakerVil ikke gå snøbrøytinga i næringen vettu!
saus skrev:Da har du ikke bodd i nord-norge, hvor kvalitet på veier er noe vi kjenner til. Heving av bilen skjer nok neppe, liker ikke at det er store mellomrom mellom dekket og skjermenSkal måle etterhvert. Har på vinterdekk akkurat nå, og de er i dimm 195/55x15, så tror de er litt større en sommerdekka mine som er 205/45x16 foran. Bak er det ikke noe problem med klaring, kun frontfanger som er vanvittig lav, samt at kanalskjørtene går ganske mye lavere.![]()
Men noen mål hadde ikke vært å forakte.
jan-erik skrev: Bak er det ikke noe problem med klaring, kun frontfanger som er vanvittig lav, samt at kanalskjørtene går ganske mye lavere.Du får rygge over fartsdumper da