Da er endelig arbeidet igang, og MR2-en parkert for en stund. Kom alt for sent igang, men regner med at alt skal være lakkert og på bilen i løpet av 3-4 uker. Nydelig vær med over 20 grader i sola på gradestokken gjorde det til en fryd å jobbe ute. Har fått av front og bakfanger, og begynt monteringsarbeidet. Alt ser ut til å passe kjempefint, og finishen på glassfiberen er helt topp. Tror ikke det blir noe som helst pussearbeid, med unntak av litt i kantene på kanalskjørtet.
Tatt noen bilder av arbeidet så langt. Hvis dere er interessert i bilder da
. Artig arbeid dette her, og ettersom man får satt det på provisorisk oppdager jeg at jeg gliser bredere og bredere...
Måtte kutte ut i bakfangeren til andre eksospotten, har ikke tatt noen bilder av det enda. Har heller ikke begynt på vingen.
Men skulle kjøre bilen inn i garasjen igjen, og oppdaget at det gikk ikke da frontfangeren ville gå nedi foran. Måtte rygge bilen inn i garasjen. Og jeg som enda ikke har montert senkekit heller
.
Tatt noen bilder av arbeidet så langt. Hvis dere er interessert i bilder da

Måtte kutte ut i bakfangeren til andre eksospotten, har ikke tatt noen bilder av det enda. Har heller ikke begynt på vingen.
Men skulle kjøre bilen inn i garasjen igjen, og oppdaget at det gikk ikke da frontfangeren ville gå nedi foran. Måtte rygge bilen inn i garasjen. Og jeg som enda ikke har montert senkekit heller

Vedlegg
Demontert bakfanger.jpg (79.96 kiB) Vist 2384 ganger
Demontert frontfanger.jpg (84.14 kiB) Vist 2384 ganger
Sideskjørt og frontfanger.jpg (68.22 kiB) Vist 2384 ganger
Eske fra Trial.jpg (38.55 kiB) Vist 2384 ganger
Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE