TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Corolla T-Sport :)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #312872  av lexusmann

Hvilken bil var det??tror ikke jeg har sett den episoden...
 #312893  av inzane2012

lexusmann skrev:Hvilken bil var det??tror ikke jeg har sett den episoden...
det var vel en 94 mod honda civic sedan om jeg ikke husker helt feil, han sa jo og i episoden at han heller ville ha en annen bil da...men det som er litt rart er jo det at dem sier hele tiden at di tar hvilken som helst bil i hvilken som helst stand om den er ny eller ikke spiller ingen rolle og vist nok ikke merket, men di tar jo berre gamle amerikanere da, så jeg syns di kunne tatt litt flere import biler der opp, blir litt kjedelig å bare se at di pussa opp amerikanera, har jo american hot rod og the late mr. coddington til det...
 #312943  av lexusmann

Dette sklir vel endel ut av kurs, men tok de ikke en ganske ny US corolla også??hvit som var passelig smelt alle steder av en "kraftig" mørk en... :lol:
men tror jeg husker den civic'en, lilla på farge var det ikke?
 #312944  av inzane2012

lexusmann skrev:Dette sklir vel endel ut av kurs, men tok de ikke en ganske ny US corolla også??hvit som var passelig smelt alle steder av en "kraftig" mørk en... :lol:
men tror jeg husker den civic'en, lilla på farge var det ikke?
mulig dem har gjort på en av di nyere sesongene, og fargen på den civicen husker jeg ikke, men er godt mulig:) men ja, får vel komme oss tilbake til topic, nemlig denne råkule t-sportn :P
 #312952  av lexusmann

Enig med du... :lol:
Nydelig bil, ja...
 #312962  av supra25

takk tak.. :) Håper dere synes det samme når jeg ferdig med bilen utvendig også. Skjer forhåpentligvis en god del i løpet av våren.

Imens er neste stopp en tur innvendig. Var en liten tur på postkontoret i dag.. :) Spørs om det kanskje muligens blir en tur innom Birger Gundersen i morra ettermiddag for å plukke opp noe på toppen slik at oppsettet er komplett når det skal installeres til helga.
_DSC5230.jpg
_DSC5230.jpg (97.52 kiB) Vist 3660 ganger
_DSC5232.jpg
_DSC5232.jpg (85.5 kiB) Vist 3660 ganger
 #319655  av supra25

Da har det gått litt tid og noe har skjedd her og der...

- Shirt shift er montert og fungerer meget bra. Litt tilpassing måtte til da det settet var beregnet på amerikansk Corolla
- Interooler og mindre svinghjul til kompressoren er på vei om få strakser. Dette er et kit fra Silverstone Performance og jeg har sagt ja til å være forsøkskanin....*svelg*
- Målere for oljetrykk temp og ladetrykk er i hus og påventer montering. Uheldigvis får jeg ikke plass i senterkonsollen, så inntil videre må det bli et A-stolpe adapter
- Nye vinterfelger er kjøpt brukt fra Sverige. Det sitter gode sommerhjul på de så det er mulig jeg bruker de frem til høsten i stedet for å handle nye felger nå. Får se.

Felgene jeg har handlet og som skal bli sommer/vinterfelger er Ace Targa:
20694990002_medium.jpg
20694990002_medium.jpg (27.96 kiB) Vist 3621 ganger
Og så har jeg kikka litt på Rota P45F som "årntli" sommerfelger...kan fort se litt bra ut:
p45f_1.jpg
p45f_1.jpg (24.03 kiB) Vist 3624 ganger
Vedlegg
comp-2.jpg
comp-2.jpg (112.7 kiB) Vist 3438 ganger
 #320422  av inzane2012

skulle akkurat til å etterlyse en liten oppdatering på denne bilen :) hehe

rått prosjekt dette her :)
 #320430  av supra25

takk takk... :)

Mesteparten av oppdateringen går på det svenske forumet, min egen side og på det engelske Toyota forumet. Miljøet for Corolla er mye større der, dessverre! Skulle ønske det var litt E12 action her hjemme også.

Det jeg glemte å nevne i forrige post var at custom panser er under konstruksjon og ny bakfanger/catback skal på plass innen KORT tid. Eksosen monteres til uka og det kommer til å se überteit ut frem til jeg får lakka fanger'n. Men jeg har lite valg da TTE eksosen min har begynte å gå i oppløsning (litt skuffende...).
Forløpig mockup for å gi oss et inntryk av hvor vi ønsker å gå
Forløpig mockup for å gi oss et inntryk av hvor vi ønsker å gå
DSCN0699.jpg (117.37 kiB) Vist 3436 ganger
"Ny" bakfanger og eksos. Håper å få lakka om fanger'n innen påske.
"Ny" bakfanger og eksos. Håper å få lakka om fanger'n innen påske.
_7DC0497.jpg (135.95 kiB) Vist 3435 ganger
_DSC6558.jpg
_DSC6558.jpg (88.21 kiB) Vist 3435 ganger
 #321099  av inzane2012

litt kjedelig at du ikke har laget din egen prosjekt tråd her på forumet ditt, for sjekka nettopp hjemmesida di og der var det jo enda mer fete ting og se :)
liker jævlig godt den start knappen du hadde installert i bilen!
 #321137  av tingeling87

Ja det var mye mer å se på hjemesiden :D
rå bil foresen :D
den var sjikelig sexy 8)
 #321149  av supra25

inzane2012 skrev:litt kjedelig at du ikke har laget din egen prosjekt tråd her på forumet ditt, for sjekka nettopp hjemmesida di og der var det jo enda mer fete ting og se :)
liker jævlig godt den start knappen du hadde installert i bilen!
Har tenkt litt på å lage en tråd her også. Hadde vært artig det, men trådinnlegga ville vært på engelsk siden sida mi er på engelsk og de andre foruma jeg er på går i engelsk. Er en del interesse internasjonalt i Corolla miljøet for det jeg holder på med :)
Hvis man ikke synes det med språket er noe problem er det jo ikke noe problem (man trenger såklart ikke svare på engelsk...hehe)

Startknappen ble artig, selv om det jo hadde vært helt overlegent å kommet forbi startsperresystemet og gjort hele greia keyless! ;)