TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sjelden MR2 pÃ¥ Autoscout.......

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310154  av lexusmann

mr2storbrua skrev:Jøss, den sølvgrå var jo ganske stilig, mulig vingen var litt for stor. Har aldri sett den bilen før faktisk. Er dette altså toyota celica t20 coupe? Hva slags motor blir den levert med da? Så litt USDM ut, er den amerikansk? Noen grunn til at bildene heter Lexus LS.1 ? Ble litt off-topic dette...

Edit: Der svarte supratt på spørsmålet om den var amerikansk ja... Må si jeg likte de frontlyktene.
Godt det er flere enn meg som lærer noe nytt :mrgreen:

Ehem, ja..det skriver seg fra flere år tilbake..hadde merka alle bildene, tulla med navn på et bilde...glemte helt at jeg hadde brukt "ctr+a" komandoen, med det resultatet at ALLLLLE(har maange bil bilder på pc'n) ble hetende det samme... :lol: Dumme- Kjetil slår til igjen... :?
etterpå har jeg ikke giddi å rette på alle...de som er nye er jo forandra... :wink:

Når det gjelder fine cab'er med taket på så syns jeg mr2 mk3 er flotte...spesielt hardtop... :wink:
Sist redigert av lexusmann den 16 des 2008 21:58, redigert 1 gang totalt.
 #310158  av supratt

Nei, NSX,en er ikke en cab, og jeg kan gjerne gjenta for 3 gang at jeg er nå på min tredje ÅPNE bil, og den siste i rekken er min NSX-T :) (targa)

Er enig med deg i det du sier at taklinjen ofte blir annerledes på endel biler som leveres hovedsaklig som coupe når de blir gjort om til cabrioleter og roastere :) Men, poenget mitt var vel at mk 6 Celica Cabriolet faktisk er ett av unntakene. Den har ganske så pen taklinje selv med stofftaket :) f.eks sidevinduene når taket er på en mk6 cabriolet er avrundet fra b stolpe og bak til c stolpen, og jeg kan ikke si annet enn at det er linjer som følger bilens ellers avrundete linjer :)
 #310161  av inzane2012

supratt skrev:Nei, NSX,en er ikke en cab, og jeg kan gjerne gjenta for 3 gang at jeg er nå på min tredje ÅPNE bil, og den siste i rekken er min NSX-T :) (targa)

Er enig med deg i det du sier at taklinjen ofte blir annerledes på endel biler som leveres hovedsaklig som coupe når de blir gjort om til cabrioleter og roastere :) Men, poenget mitt var vel at mk 6 Celica Cabriolet faktisk er ett av unntakene. Den har ganske så pen taklinje selv med stofftaket :) f.eks sidevinduene når taket er på en mk6 cabriolet er avrundet fra b stolpe og bak til c stolpen, og jeg kan ikke si annet enn at det er linjer som følger bilens ellers avrundete linjer :)
nja, vi får vere enig i og vere uening ang mk6 celica :) syns den blir alt for lang pluss at formen på baken blir helt forandret :)
 #310162  av supratt

mr2storbrua skrev:NSX er absolutt er fin bil. Prisen derimot, er ikke så fin.
Og jo da :D Prisen er slik at jeg slipper å se en i hvert lyskryss og på hver offentlige parkeringsplass :P

And that, suits me just fine :D

Får igjen pengene for dem også den dagen det evt. skjer :wink: