TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sjelden MR2 pÃ¥ Autoscout.......

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309600  av Supramk3turbo

Men den var vell ikke så veldig fin?? Likte ikke helt den cab greia...
 #309606  av Sven

Syns den var direkte stygg jeg. Spesiellt med caben på :shock:
 #309611  av inzane2012

den er ikke så verst når caben var av, men på såg den ikke så bra ut nei, trekker og litt ned at den hadde automatkasse og da :(
men er nok litt av ett samleobjekt uansett!
 #309613  av mr2storbrua

Synes den så litt ut som mx5. Så jeg likte den ikke. Men likte motoren. Hadde det vært en vanlig MR2 med beams-motor og manuell gir og venstreratt så hadde det hjulpet seg. Var jo klimaanlegg i den også. Men syns det var litt merkelig at speedometeret slutta på 180 kmh.

Kom beams motoren kun ut på det japanske markedet forresten? Er alle etter 96 (eller når det var beams-motoren kom) utstyrt med beams? Er dette også 3S-GE?
 #309619  av bullit

Tror nok at den bilen ville gjort seg med ett bytte av spoiler( til den originale 91mod vingen) nye felger og kanskje en liten senking. Da ville jeg gjerne brukt den som en bil på FINE(ikke i regn) sommerdager:)
 #309669  av sindrejl

Nils skrev:Sjelden sak. Orginal Spyder med BEAMS og automatgir(??!?)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vosvuwwrinif

jøssenavn! disse er jo superskjeldne!
 #309670  av sindrejl

mr2storbrua skrev:Synes den så litt ut som mx5.
jeg som har eid mx5 ble sterkt fornærma av deg nå.. herregud du har dårlig syn
 #309671  av hmsilset

skulle røska ut den motoren ganske så fort og satt inn en vanelig motor og solgt til en med handicap siden den har automatgir.Hadde satt den inn i min fort som f..Eller så fort noen som kan mekke motor kunne hjelpe meg :P
 #309676  av mr2storbrua

sindrejl skrev:
Oops :lol:
Som en blanding av mr2 og mx5 da, hjelper det? Vi vet jo alle hvor ille to flotte biler kan bli. Bare tenk på noen av de dårlige ferrari-ombyggningene av MR2 :P
 #309697  av sindrejl

mr2storbrua skrev:
sindrejl skrev:
Oops :lol:
Som en blanding av mr2 og mx5 da, hjelper det? Vi vet jo alle hvor ille to flotte biler kan bli. Bare tenk på noen av de dårlige ferrari-ombyggningene av MR2 :P
haha du reddet deg fint inn der :mrgreen:
 #310040  av FireWalk

Det som gjør MR2 mk2 så pen i mine øyne er det tidløse "ferrari" designet. Litt firkantet og litt strømlinjeformet på en gang. Når taket forsvinner forsvinner denne oppskriften på perfeksjon og da blir den et misslykket forsøk på å lage noe kult. Desverre.

MK2 som cab ser direkte jævlig ut i mine øyne. Den blir så liten og klumpete... Ser kortere ut og blir som sagt over seende ut som en MX5.. Hele bilen ser rett og slett mye mindre ut.
 #310048  av inzane2012

da får jeg vere den første her til å si at jeg liker faktisk mr2 spyder litt jeg, UTEN taket på vel og merke, det ser litt rart ut ja, men hadde den vert mye vanligere hadde nok folk sikkert sagt noe annet, og det motor lokket ser jo ganske fett ut syns nå jeg vertfall... men etter min mening er det ganske få sportsbiler som er cab som passer med taket på, s2000 ser helt på trynet ut med cabben på, samme gjelder mx5, celica cab ser heller ikke noe fin ut med taket på, kan nevne i fleng, men sånne bil passer rett og slett ikke med caben på, og er det som gjør di så stygge:)