eivstei skrev:Har sett litt gjennom forumet, og det virker som det er nesten ingen som har 18" felger til sin mr2. Skal sjølv kjøpe nye felger til min Mr2 92mod, og lurer på 18" eller 17". Går det fint å sette på 18" uten at ein må tilpasse bilen til det?
Synes MR2en helst må ha mye senking, eller styling som minker bakkeklaringen endel om de skal bli skikkelig pent med 18". Ellers blir den gjerne litt høy og "styltete".
Christian skrev:
Mange som peker på at en større felg vil gjøre bilen tregere, men jeg vil påstå at jeg ikke har merket noe til det.
Jeg heller merker ingen verdens ting til det. Kjører på nokså tunge 3 delte 17 s.dekk, kjennes minst like sprek som med 14" v.hjula.
Christian skrev:Hadde 205/45-16 før, det så ikke bra ut, men det er min mening...Synes egentlig 18" felgene begynner å se små ut også jeg. Ikke greit med ting man blir vant til 
Kjenner til det der, felgene krymper og bilen blir høyere når man ser den hver dag.
Lady_in_MR2 skrev:Jeg har 18" på sommerfelgene mine. Og det er jævlig stor forskjell fra å kjøre med 16" på vinteren...
Må ratte som faen i alle rundkjøringer og hver gang jeg skal parkere o.l
Det kommer bare av bredden på dekka og mangel på servo. Er litt tungt med 215 uten servo.

-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2