hovik skrev:Fra hvor i trondheim btw ?ehm.. IKEA ? er ganske enkelt å finne frem dit

hovik skrev:Fra hvor i trondheim btw ?ehm.. IKEA ? er ganske enkelt å finne frem dit
Hvor skal du kjøre fra ?Hehe, inderøy. halvtime unna.
chris skrev: Får jeg kjøre den Avalanchen eller?LMAO![]()
chris skrev: Var et sykt anlegg i den når jeg så den i fjor. Husker den mycket godt.Anlegget trøkka noe helt jævli i fjor!...men det spiller faktisk mye penere OG høyere i år...uten at det blir råne-preg på lyden!! Må bare oppleves!
chris skrev: Håper noen flere blir med da, så jeg får litt selskap. blir jo tross alt noen timer da.LOL...you wont be alone Chris
tbergstad skrev:Men vi klarte det utrolige igår da... Jeg og en kompis bygger nemlig et anlegg vi skal vinne db-draget med... Men gorillaz cden kom med noen noen plutselige skumle dyyyype basser som gjorde at spolerøret i soundsteram spl160 ble skrukketet,,.... ShitOutch! Ikke bra...får håpe redskapen holder da![]()
Men det spiller ok på høyere volum.. Får håpe det holder til noen drag..
@lpher skrev:Hehe, regna ikke med det nei. For øvrig tror jeg ikke at jeg hadde vært populær hos de blåkledde skinnhomsene om jeg så hadde kjørt lada med tredve hester..chris skrev: Får jeg kjøre den Avalanchen eller?LMAO![]()
Njæ...trokke det blir så populært jeg...værken hos onkel politi..den er registrert som lastebil
...eller hos de som eier bilen for den sags skyld
![]()
@lpher skrev:Den har letta fra bakken, lenge før den har nådd levanger asschris skrev: Hehe, regna ikke med det nei. For øvrig tror jeg ikke at jeg hadde vært populær hos de blåkledde skinnhomsene om jeg så hadde kjørt lada med tredve hester..Tror du de blir sure om du kjører en Supra til Levanger da?![]()
![]()
@lpher
@lpher skrev:Neida, det liker dechris skrev: Hehe, regna ikke med det nei. For øvrig tror jeg ikke at jeg hadde vært populær hos de blåkledde skinnhomsene om jeg så hadde kjørt lada med tredve hester..Tror du de blir sure om du kjører en Supra til Levanger da?![]()
![]()
@lpher
@lpher skrev:we have a dealchris skrev: -edit-
Var dette et spørsmål forresten, eller ren teori?
Mer som ett spørsmål når jeg tenker meg om!![]()
@lpher
@lpher skrev:You know what @lpher? ... jeg la meg ikke akkurat på gulvet og skreik og nektachris skrev:You know what Chris? ...regna med at forslaget falt i god jord!!
we have a deal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@lpher