TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en tur til levanger pÃ¥ LØRDAG?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #41020  av chris

Hører rykter om at det skal være dbdrag og styr ved Magneten i Levanger, nå på lørdag. @lpher hadde bæsja litt på draget, og sagt søndag sist vi prata. men han bekrefta at det var lørdag ja :)

Planen var egentlig at jeg og Karl skulle innover, håpet å få med flere. Men nå må jeg høre med Karl om han har fri lørdag eller ikke.

(sender sikkert ut sms til trøndergutta litt nærmere helga)
Sist redigert av chris den 21 apr 2004 22:53, redigert 1 gang totalt.

#41023  av angrykid

Om du har telenor abonnement chris, så gå inn på http://www.telenormobil.no logg deg inn og inn på sms og lag en gruppe for gutta i trondheim som sendes ut via en melding. :)

*skjønt, du betaler for alle dog* :D

#41033  av chris

angrykid skrev:Om du har telenor abonnement chris, så gå inn på http://www.telenormobil.no logg deg inn og inn på sms og lag en gruppe for gutta i trondheim som sendes ut via en melding. :)

*skjønt, du betaler for alle dog* :D
Jeg har netcom abb, og bruker minside.netcom.no .. 25 gratis meldinger i måneden. og alle ts-ogn'ere i trøndelag som jeg har nummeret til, har jeg lagt til i en gruppe, og sender ut masse-sms når det er noe ;)

Så om det er trøndere her jeg ikke har nummeret til, så send meg dem gjerne :)

-edit-
men håper at flere blir med da. minikolonne fra trondheim til levanger, og minitreff i levanger ;)

#41041  av angrykid

fan, jeg vil bo i trondheim :(
Gi meg to-tre år, så flytter jeg. :D

#41047  av cameleon

Jeg skal slå følge jeg hvis jeg får satt inn stolene innen den tid. Akkurat nå ser det litt tomt ut inne i bilen :roll:

#41060  av FalcoN

Æ ska på arbe på førrmeddan på lørdan....men kjæm så fort æ får d t..i 12-1tia :) Håpe dåkk heill på ennda... :? Såg i avisa at d starta i 10tia :!:
Vyrri arti å træfft litt TS-OGN-følx å :D :D

#41071  av sindrejl

jeg skal sitte på med alf oppover :D når kjører vi?

#41093  av cameleon

Har lyst å være med jeg også. Hvis jeg ikke får ferdig bilen til da, er det noen som jeg kan sitte på med da?

#41094  av chris

cameleon skrev:Har lyst å være med jeg også. Hvis jeg ikke får ferdig bilen til da, er det noen som jeg kan sitte på med da?
Vi regner med du får bilen ferdig. Ellers får du skru fast en kontorstol inni der :D

Vi får se hvem som skal i vei da vettu, så får vi evt dytta deg inn i en bil. Om det skulle bli at du ikke får ferdig mener jeg

#41095  av tbergstad

Øøøøh... var d ikke lørdag da?

#41101  av cameleon

Chris Du kan se for deg meg sitte i bilen med en kontorstol ja :mrgreen: Snurre rundt, og rundt og rundt :mrgreen:

#41111  av FalcoN

hmm....æ å ment d va lørdan jah.... :!:

tbergstad; ska du dit? sælt bil`n...? :?

#41129  av sindrejl

er det lørdag er jeg borte og du kan ta plassen min i supra'n kim :)

#41131  av tbergstad

Skal dit jeg ja.. Har ikke solgt bilen enda,så må vel antagelig ta den me å vise den frem til folk :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8