TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• det ryktes om et par mr2'er pÃ¥ rullene? ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#42164  av chris

Markus: bra resultat da, selv om jeg i utgangspunktet trodde du kom til å ha mer enn Morten. men vi får se om du finner ut av tennings-greiene ;)

#42174  av sleeper

markus: hvilkan turbo bruker du da???bruker du org sprutet???
 #42284  av VeilSide

chris skrev:Markus? Morten? jeg hører rykter. får vi litt info og tall eller? ;)
Får kanskje litt video også? :lol:

Holder på å editere fra dynokvelden så skal dere få se PEEEEEEN garasje. (pokker dassen på mekkeplassen er renere enn mitt eget jo)

#42315  av cameleon

Grattis til dere alle sammen! Rundt en 350hk i en MK2 er seriøst MYE med tanke på vekta. Blir sikkert en skikkelig konkuranse mellom Markus og Morten dette :twisted:

Venter bare på at Markus kommer med en ny topic nå meg overskrift: Jeg med mine 500 :P
Bare klask i et par flasker med NOS så er jo saken biff den :roll:

#42332  av CelicaTurbo

....og ikke glemme Christian da, tror vi kan vente flest hester derfra uten bruk av flasketull :)

#42465  av jensi

Aner en liten konkurranse her?
Første mann til 300WHP?

Jensi

#42577  av sleeper

hm... hvor mange hest må jeg ha for og få det med 4wd da???
noen som har noen ide om hvor mye driverkstap det er på celica 4wd??

#42578  av VeilSide

Er det ikke snakk om 25% tap i en 4WD? Da blir det vel 400 i motor for å få 300BHP?

#42580  av kennethx

er det ikke 15% 2WD og 20% 4WD en regner?

#42581  av VeilSide

Jeg snakka med Hao (Topstyling) her om dagen etter han kom hjem fra en tur i Japan (som jeg misunner han SYKT for) og da var han borti litt Skylines etc.. Da var det snakk om 25% husker jeg rett. Men det kan jo også være 20%.

#42583  av kennethx

Mener det er 20% på CS'en

#42586  av Goose

BTW, en annen spørsmål... hvis bilforhandler på nye biler oppir 143hk så er det motor HK eller hjul hk? :roll:

#42587  av spkstrp

hehe det er nok motor ja :)

#42588  av sleeper

hm... nå som du nevner det med skyline så har jeg lest fler steder om at den drivlinja på skyline har et sinnsykt høyt tap i forhold til andre 4wd biler....
men hvis vi sier 20% så må jeg ha 360hk for og ha 300 på hjula da.... :wink:
hm.... kan jo hende.. :D

#42602  av chris

Goose skrev:BTW, en annen spørsmål... hvis bilforhandler på nye biler oppir 143hk så er det motor HK eller hjul hk? :roll:
Hestekrefter som oppgis, er i så og si alle sammenhenger på motor :)