Side 3 av 3

Re: løp å kjøp...

Legg innLagt inn:15 nov 2009 20:29
av ke25-toyoglide
Lørnings skrev:Er det mulig å bare sette på manifold fra 3s-ge og en vanlig gt-i eksos på en 3s-gte? ..og få den til å gå? Litt i forhold til ledningsnett og slikt tenker jeg. For da burde det jo gå greit å få den igjennom..?Eller..?
Selv om en lavkomp turbomotor sikkert ikke river skinnet av pølsa som n/a. :P Jeg kunne ihvertfall kjøre med supraen selv om jeg blåste av et trykkrør og kjørte over det etterpå slik at jeg ikke kunne bruke det.. så måtte kjøre bilen hjem med turbo som blåste rett ut i lufta.
Viss du gjør det så jukser nok bilen en del, og CO2en blir helt feil også får du mangel på det.
Safeste er nok å montere originalmotor inn igjen og vise bilen. Eg hadde ikkje tord noe anna ihvertfall.
Selv om bilen bare skal inn for en ting, så kan ikkje kontrollør se vekk fra åpenbare mangler.
F.eks. turbo på N/A bil, 20" felger, 5" eksos, fri eksos, ulovlige lys ++++. Men noen ting går nok igjennom. F.eks stålomspunne slanger og andre ting som ikkje er så "opp i dagen"

Re: løp å kjøp...

Legg innLagt inn:15 nov 2009 23:38
av lasse
Planen er å få tak i en manifold fra sugemotoren og komplett eksos ja, så får det gå som det går, skiltene blir nok ihvertfall levert inn snart, har jo ikke vinterdekk, så får jeg heller ta problemene til våren...

Re: løp å kjøp...

Legg innLagt inn:16 nov 2009 02:41
av FireWalk
Ser ingen markeringslys på fremste listen på siden på den bilen, slik orginale MR2 Turbo pleier å ha. Så enten så er den vel ombygd eller så er listene byttet ut med lister uten markeringslys? Jeg har iallefall markeringslys i min mr2 turbo fra usa..

Re: løp å kjøp...

Legg innLagt inn:16 nov 2009 09:09
av marlboro1310
var vel bare USDM og JDM som hadde slike markeringslys, JDM hadde i tillegg helorange blinkere og parklys...