TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• løp Ã¥ kjøp...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #339326  av marlboro1310

ombygget?
 #339327  av Ivar

Det er lov å tenke litt selv.
SÃ¥klart er den ombygget.

Sikkert kjempefristende å kjøpe en bil som skal inn til etterkontroll med motor som ikke er godkjent.
 #339329  av christer

Ivar skrev:Det er lov å tenke litt selv.

Sikkert kjempefristende å kjøpe en bil som skal inn til etterkontroll med motor som ikke er godkjent.
kan bli litt problemer ja, hvis BT finner ut at de skal åpne motor luka.
 #339362  av marlboro1310

Lov å tenke selv? Hva mener du med det :?: :?: ut ifra det som er skrevet i salgsannonse står det ikke ETT ord om ordet ombygging, slik Christer skriver det her høres det ut som om at det kanskje kan være en original som selges billig med en mangel.
Bilen er ikke "såklart" ombygget så lenge det ikke er skrevet noe som helst om det ,og det ikke foreligger bilder som kan tilsi at den skulle være det.

Får si som jeg sa tidligere til deg, beklager at jeg ikke lever opp til dine ellers så høye standarder hva angår hodebruk,annonser og det rent tekniske på biler.
 #339373  av Amund

Flytter posten til off topic, syns det passer bedre.

Kjenner til heile historien bak denne bilen, var forsåvidt også med når han reiste og kjøpte den.
Skal ikkje utdjupe noko meir om historien og slikt, dei som er reelt intressert i bilen ringer og snakker med han som selger.

Etter min meining er dette Norges feiteste mr2, uten tvil!!! Alle mods er gjennomført, og bilen framstår som clean og rå! :twisted:
 #339375  av James

Amund skrev:Flytter posten til off topic, syns det passer bedre.

Kjenner til heile historien bak denne bilen, var forsåvidt også med når han reiste og kjøpte den.
Skal ikkje utdjupe noko meir om historien og slikt, dei som er reelt intressert i bilen ringer og snakker med han som selger.

Etter min meining er dette Norges feiteste mr2, uten tvil!!! Alle mods er gjennomført, og bilen framstår som clean og rå! :twisted:
Kunne ikke blitt mer enig med Amund! Håper den virkelig havner i rette hender og at den kommer seg på veien igjen...
 #339405  av sindrejl

gretten idag? :mrgreen:
 #339455  av chris

marlboro1310 skrev:Lov å tenke selv? Hva mener du med det :?: :?: ut ifra det som er skrevet i salgsannonse står det ikke ETT ord om ordet ombygging,
Bare for å være med på kveruleringen her :P Det står "turbo".. med slike " " dingser. Det tolker jeg som et ord på at den er ombygget :P :D

Ser for øvrig ut som en RÅ bil
 #339460  av marlboro1310

det var slike dingser """ på en som solgte en MR2 Turbo for etpar år siden ....den var ikke ombygget...men uansett så er den ombygget, ettersom vi har fått klarhet i nå.
 #342088  av Dr.Ling

Vi skjønner nok alle den tragiske historien her, bare ved å se på den nydelige bilen og den latterlige prisen :( Maks uflaks, for å si det mildt!

Hadde det vært min mekaniker som ved å anmerke "ikke original motor" på EU-kontrollskjemaet kuttet bilens verdi med 100.000kr hadde jeg klikket. Enda verre om det er noe bagatellmessig som har gjort at denne må inn i løvens hule (trafikkstasjonen). Jeg gjetter her, men må vel være det som har skjedd?

Men men, er jo bare å sette i 3S-GE'en igjen, original eksos, coiloverne har jo TÜV, få den godkjent, og bytte tilbake til 3S-GTE igjen! Vips har man norges fineste MR2! Og be til gud om at han som utfører neste EU-kontroll har litt medfølelse (eller tar lett i mot bestikkelser).