TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig nye felger! :D wohooooo!! (bilder)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#45105  av cameleon

Det som er ille er når du kommer oppover Markus og jeg får se den bilen der. Håper jeg er pære full når du kommer så slipper jeg å begynne å grine :D

Schål :P

P.s: Ta med hun asiatiske bærta også :mrgreen: Har en gedigen oppvask nede på kjøkknet nå, så etter hun er ferdig der så kan hun få ta gulvene mine :mrgreen:

#45108  av Kjelliken

:? alt for råe felger mine ble liksom litt matte no som du har fått dine :wink:

#45111  av MR2turbo

Ordentlig gøy å høre at dere liker de :) Syns at folk er snille her jeg som skriver så mye positivt ;) Jeg har gått å siklet på de felgene helt siden jeg kjøpte bilen for snart 4 år siden, så da føles det utrolig bra å endelig ha klart å skaffe meg de :D
chris skrev:
MR2turbo skrev:
sindrejl skrev: Altså er det ikke han med casha som bør spandere en pils på oss for hver felg? :P
:lol: Kan jo det og da :) men jeg tror du er gal, som tror at jeg har no særlig mere enn en rusten krone igjen i lommeboka etter dette :mrgreen:
Man må først se til at bilen har det godt, så seg selv.. hehe
vil det si at vi må vente til neste gang du får lønn altså? :P
Hehe.. må nok pent gjøre det ja.. ;)
Dice skrev:Nais. De var fantastisk pene :shock: (sikle sikle)

Hva gjør du nå med dine gamle felger? Selge de til meg eller??
:roll:
:) Jeg har kjøper til de "gamle" felgene, så de blir nok henta ganske fort..
Pål skrev:Stiller meg i køen av gratulanter jeg :D De felgene der er seriøst noe av det råeste jeg har sett! og prisen også for å si det sånn :shock: men, er man entusiast, så gjør man det som skal til :wink: Men har du modifisert noe for å få plass? var jo veldig svære dekk og felger da!
Eneste jeg har gjort er at jeg har bestillt de med nøye utregnet innpress i forhold til vinklene jeg kjører på hjula og valset hjulbuene bak.. ellers var det bolt on.. :)
jensi skrev:Jækla bra Markus.
Bilen din stiller i en egen divisjon.

Er ikke en liten prosentandel av NOKAS rans utbytte vel? :wink:

God tur til Oslo.
Pass på bilen din der borte blant alle griske misunnelige Østlendingene. :D

Satser på en tur ut på Sørneset på søndag.Snakkes kanskje.

Jensi
hehe, kunne godt trengt litt av det utbyttet nå ja ;)
Takk, skal passe godt på den.. og så skal den ikke overnatte i Oslo heller, da.. Men hos en kompis på veien.. så det går nok fint

har satt meg opp som vakt på Sportsbilutstillinga der, så jeg ser nok om du kommer :) håper på fint vær jeg..
cameleon skrev:Det som er ille er når du kommer oppover Markus og jeg får se den bilen der. Håper jeg er pære full når du kommer så slipper jeg å begynne å grine :D

P.s: Ta med hun asiatiske bærta også :mrgreen: Har en gedigen oppvask nede på kjøkknet nå, så etter hun er ferdig der så kan hun få ta gulvene mine :mrgreen:
Hehe, vi kan jo drikke oss drita alle sammen da.. hehe, mens ho som fulgte med felgene tar oppvasken :mrgreen:
Kjelliken skrev::? alt for råe felger mine ble liksom litt matte no som du har fått dine :wink:
Er ikke helt enig, jeg ;) Syns at felgene du skal ha på er skikkelig bra de og.. ;)

#45136  av jumbo

Grattis med felgene Markus, steller meg pent i rekken blant måperne :D

Noe mer nytt ang. autofil-filming forresten?

#45142  av @lpher

Niiiiiice! Hmm....må nok ha litt røffere felger jeg også etterhvert :D

@lpher

#45148  av chris

cameleon skrev:Det som er ille er når du kommer oppover Markus og jeg får se den bilen der. Håper jeg er pære full når du kommer så slipper jeg å begynne å grine :D

tingen er å sjenke han pære full, og så rapper vi felgene og dama :mrgreen:

#45161  av cameleon

chris skrev:

tingen er å sjenke han pære full, og så rapper vi felgene og dama :mrgreen:
Ikke glem at han har en kjempetøff bil også da :mrgreen:

#45410  av Kjelliken

:D ikke noe problem og drikke ham under bordet jeg drikker jo ikke alkohol så jeg holder ut lenge ha ha ha.. :wink:

OG alf dkal du slå de felgene er det bare å begynne å spare.. felger er liksom halve utseende på bilen. bilen blir liksom komplett med fete felger. og så fet som supraen er trenger du noen heftige felger..

Markus synes jeg har en perfekt balanse, bilen er rå, felgene rå, motor rå rett og slett rååååå!!!!!! :wink: :twisted:
Sist redigert av Kjelliken den 18 mai 2004 13:03, redigert 1 gang totalt.

#45537  av syrre

så deg på statoil på skøyen lørdag formiddag, fet bil og fete felger!
(selv om vi hadde både fetere bil og felger) :D

#45614  av cameleon

Kjelliken skrev:Markus synes jeg har er perfekt balanse bilen er rå og felgene rå motor rå rett og slett rååååå!!!!!! :wink: :twisted:
WORD!!!

#45715  av MR2turbo

:D takk alle sammen.. virkelig morro å få sånn skryt, her :) det forsvarer litt av tiden og pengene jeg har brukt etterhvert.. og vil hele tiden prøve å bygge på en helhet der alt står i stil, det er målet... ;)

syrre, hva slags bil var kom du i? :P skulle stoppa å sagt hei, vettu..

#45791  av cameleon

MR2turbo skrev::D takk alle sammen.. virkelig morro å få sånn skryt, her :) det forsvarer litt av tiden og pengene jeg har brukt etterhvert.. og vil hele tiden prøve å bygge på en helhet der alt står i stil, det er målet... ;)
Som sagt tidligere, så har du etter min mening det aller flotteste eksemplaret som eksisterer av mr2'er. Faktisk så er det den flotteste mr2'en jeg noen gang har sett. Er moro å se alt du gjør med den. Jeg har fulgt med det du har gjort med bilen din helt fra de første bildene av da du fikk bilen din på hjemmesiden og opp til i dag. Må nok inrømme at mr2'en har gått fra bil til kunstverk. Blir moro å se hva du fortsetter å gjøre med den. Om det er så mye mer da :D