TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig nye felger! :D wohooooo!! (bilder)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #44923  av MR2turbo

Ah endelig kom felgene mine fra japan, og til meg i dag :D Føler som en evighet siden jeg bestillte.. tok drøye to måneder... og nesten to måneders lønn :roll:
Men uansett så fikk jeg dekk i går og felgene i dag! så da var jeg ganske rask med å få de på... hehe, er vel det som heter å være ivrig ;) ;)

Er noen bilder her :)
Vedlegg
felg1.jpg
felg1.jpg (76.07 kiB) Vist 2766 ganger
113_1342.jpg
113_1342.jpg (93.56 kiB) Vist 2766 ganger
113_1340.jpg
113_1340.jpg (86.56 kiB) Vist 2766 ganger
113_1333.jpg
113_1333.jpg (81.75 kiB) Vist 2766 ganger

#44924  av Ace

De var ikke dumme nei :shock:

#44925  av jan-erik

Fy steike !!! Det ble bare så lekkert :D

Gjorde seg veldig godt på bilen.

Hva slags dimm. ble det på dekka?

#44926  av TomG

Meget pent Markus.

T

#44935  av Amund

FETT!!! :D

Veldi fine felger det der!

btw: Fikk du start på den turbo motoren foresten?

#44938  av Zz24hours

for helvete Markus .. det ser baaaaaaaaaare godt ud!! 8)

#44946  av Erlend

Hot damn! Så blodig nice!!! Det ble kjemperått!! :shock: Hva slags treff har du planer om å få med deg fremover da Markus? Så jeg kan ta bilen i nærmere øyensyn igjen 8)

#44950  av CelicaTurbo

dæven ja, det der ble rimelig flott :) Men, Blitz pleier ikke akkurat å ha lav pris på sine felger så jeg lurer godt på hvor mye du har betalt :shock:

#44953  av chris

CelicaTurbo skrev:dæven ja, det der ble rimelig flott :) Men, Blitz pleier ikke akkurat å ha lav pris på sine felger så jeg lurer godt på hvor mye du har betalt :shock:
bare å finne ut hva han tjener i måneden det.. og gange med to :P

#44955  av CelicaTurbo

tja, med tanke på hvor mye penger Markus har brukt på bilen hittil, og jobben han har så vil jeg tro at han tjener mer enn gjennomsnittet i forhold til alder, og to ganger månedslønn etter skatt er ikke akkurat småpenger da lenger :) Men, jeg antar Markus ikke vil gi den fulle prisen, og heller ikke vil informere oss om hvor mye han tjener :) Felgene er uansett utrolig flotte :)

#44960  av Hobbes

Og tekniske data på felger og dekk er?

#44962  av hmsilset

steikje fine felga!!! :P

#44974  av Ninjamannen78

Helt RÃ… felger!

#44977  av cameleon

Fy satan markus! Det der var noe av det RÃ…ESTE jeg har sett av felger!!! :D :D :D
To månders lønn og greier. Hehehe. Følgte det med ei skikkelig sexy asiatisk rype med på salget eller? :D Gleder meg til du kommer til trondheim! Skal spandere på deg en pils for hver felg jeg :mrgreen: DØNN!