TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carlos sainz klistremerker

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#59979  av GT4 CS

skal ta med bilde og mål av merkene til uka.Så skal jeg høre hva de får til og til hvilken pris. De har da laget bra merker før,husker ikke navnet på sjappa, men en kompis av meg leier over butikken dems, så han kjenner de godt. Og da vanker det og rabatter. Drar dit mandag, om jeg ikke har dratt til bergen for og hente en bil da. Blir borte noen dager da. Men skal få tatt turen iløpet av neste uke uansett. Og bilde av merkene er jo bra og med mål. Så da klarer de lage skåret og tynne merker når de jobber med slikt. Hadde bare vært kjekt og vite hvor mange som kunne være interesert i det

#60069  av Insainz

Sleng på merke til meg også :) Hvis det blir noe av da!?

#60073  av GT4 CS

Den er motatt, da er vi 3 potensielle til nå

#60124  av kennethx

var ikke kjelliken også interesert?

#60125  av kennethx

ser merkene lik ut på begge sider av bilen originalt? kan ikke huske...hehe, altså teksten går vel fra venstre mot høyre på begge sider?

Så på høyre skjermen går skriften fremmover på bilen, mens på venstre skjermen går teksten bakover? må vel nesten være slik ja....hehe..

#60127  av GT4 CS

Ja må vel være det :D Da er vi 4 da. Men må jo så klart få et tilbud ifra dem først. Slik at man får en pris :D

#60170  av Gjertsen

kennethx skrev:ser merkene lik ut på begge sider av bilen originalt? kan ikke huske...hehe, altså teksten går vel fra venstre mot høyre på begge sider?

Så på høyre skjermen går skriften fremmover på bilen, mens på venstre skjermen går teksten bakover? må vel nesten være slik ja....hehe..
Ja det er slik som du sier. venstre siden av bilen er C'n først altså mot panser..
på høyre er C'n bakover.,..

Jeg har disse klistremerkene så jeg trenger ikke :D

#60189  av kennethx

Kansje du må lakkere litt med tid og stund, og da er det jo greit å ha dem i bakhånd? :)

#60532  av Tor

Sleng meg opp på listen, jeg skal også ha vist ikke prisen blir alt for "stiv" da.

#60537  av GT4 CS

oki :D Skal innom dem på onsdag og høre

#60898  av GT4 CS

Ble litt forsinkelser her da jeg ikke har printer selv, men nå er det printet ut og jeg tar turen innom fredag får og sjekke ut. Bare og krysse fingrene får at det blir en god pris :lol:

#62008  av GT4 CS

Har ikke klart og komme i kontakt med de enda da de er ute på oppdrag. Men kommer tilbake med info så kjapt jeg har fått huket tak i dem

#62659  av Tor

Ok, jeg skal iallefall ha merker vist du klarer og få tak i dem :)

#62694  av GT4 CS

Går på dem imorgen. Håper jeg får tak i de da

#62706  av vegar85

få jeg høre prisen på dette jeg å.