Hehe ja. Blitt værre nå når d har blitt kaldere. Men var sånn i sommer og. Han jeg kjøpte bilen av sa at dn har vært sånn hele tia. Like plagsomt forde.
Ja d gjør den. Er helt random nårti d kommer. Kan stå en gang på tomgang eller bare kjør litt rundt i sentrum. Og d kommer ingenting bare vanlig eksos. Å andre gangr ryker d veldig.
Der er røyken fra bilen min borte. Og det viste seg at det var turboen. Var vel et par komentarer her på at det kunne vær d. Så selvom det skjentes tight og fint ut når jeg åpna og det såg tørt ut. Så ble det alikavel eneste beste alternativet. Så maila fensport. De mente og at d var turboen. Og sente min inn til dem fikk overhala og oppgradert til det de kaller for stage2. Nå funkern som en drøm og kan nytes uten noe røyk. Hehe
Kosta vel 825 gbp. Ca 8250 kr. Pluss moms osv ble d vel runt 11000.
tok lang tid og sende dit pga posten i norge er sykt tregt.
dm brukte vel litt over en uke. Så fra de sente den i retur til jeg hadde den på døra tok det 4-5 dager. Når jeg sente den dit tok det nesten 3 uker før de fikk den.
Men ingen som jeg prata med her i norge som hadde overhalt disse turboene før. Og mange jeg ikke fikk svar fra engang. Så da sente jeg den liksågodt dit.
Det finnes noen turbofolk her også, men vet ikke om jeg ville ha anbefalt dem. Har lest mye negativt. F.eks "turbokongen" - http://www.finn.no/butikk/turbokongen/
Er bare å Google seg fram til elendigheten.
Må ta min også, får en del røyk når jeg står på tomgang etter en stund. Men er egentlig på utkikt etter ny.
Sikkert delte erfaringer som med alt annet. Men turbokongen var en av de i norge jeg ikke fikk svar fra engang. etter mye vurderinger om jeg skulle bytte til garret eller lignene så virka det lettest for meg og bare bruke den orginale. Og da var det bare fensport "jeg" kunne finne som hadde erfaring med de turboene. Men sikkert flere for de som gidder og google mer ja..