Side 3 av 3
Legg innLagt inn:11 apr 2005 12:24
av lexusmann
Fy flate, den der var digg!!!!!
Lurte på en ting: hvordan gjorde du med tanklokket? Bare tok det i skrustikka og bøyde og sto i ??? Har alltid lurt på .... Husker det stod en slik en i engelske MAX Power, han hadde reist til USA for å gjøre jobben. Dette var dog en turbo, og var veldig oppsprita, tror den hadde borti 400 hk....Den var orange på farge, med hvite felger. Den var utrolig bra!! Men blått er bedre enn orange, da...
Legg innLagt inn:11 apr 2005 13:34
av MR2WideBody
Tanklokket var ett sant helvete, for å si det veldig mildt.
Satt å funderte på den møkka i flere dager, i stylingkittet følger det med ett tanklokk. Det originale kan ikke brukes, så det var neimen ikke lett å få det til å passe med breddinga, og samtidig at det skulle gå ann å få opp.
Det jeg gjorde var å skru av fester og alt fra det originale og srudde det over, kan ta noen bilder etterpå. Skal ut å skru uansett, må bytte grenrør før helga.
Legg innLagt inn:12 apr 2005 17:27
av Johnny_Bravo
Du er jo helt gal du. skulle ønske jeg hadde kunskapen som skal til for å dra i lann et slikt prosjekt
Legg innLagt inn:28 mai 2006 22:15
av MR2WideBody
tja, kanskje begynne med å dra fram denne tråden her igjen da...
har liksom skjedd en del med bilen i vinter og nå de siste ukene..
Bare sånn for å ha sagt det, Nå som KaiMagne sitter å leser dette så har han sikkert ett stort stygt glis rundt kjeften.. For dette har han venta på LENGE, begynne med noen bilder først da kanskje?
Legg innLagt inn:28 mai 2006 22:22
av MR2WideBody
litt flere bilder...
men må huske å si takk til han godeste kaimagne, har vært utrolig hjelpsom. (Og forresten den Citroen'en skal aldri inn på verkstedet igjen, den kan stå ute i kulda

)
Legg innLagt inn:28 mai 2006 22:59
av jumbo
Pen bil

Legg innLagt inn:28 mai 2006 23:07
av christer
har du noen bilder av det tanklokk greiene, har samme kit men eg mangler tank lokk... forresten meget pen bil, interesant farge valg...
Legg innLagt inn:02 jun 2006 22:06
av MR2WideBody
Nå har jeg endelig fått bremsene jeg har gått og ventet på, og ble sjøl meget overasket over hvor bra det ser ut.
Legger ved ett par bilder, akkurat sitti og pakket det ut av esken..
Legg innLagt inn:02 jun 2006 22:15
av SMT
må si jeg er litt missunelig på deg, du har jo WB
utrulig fin bil, ser jo ut som du har fått deg noe og stoppe turbo maskinen med også nå

Legg innLagt inn:02 jun 2006 22:18
av MR2WideBody
Tja, burde la seg gjøre å stoppe og nå, med 8 pots calippere, men fy f... så tunge de skivene er, for å ikke snakke om klossene..
Blir morro å få det på bilen imorra, og da kommer det nok flere bilder
Legg innLagt inn:03 jun 2006 10:01
av CelicaTurbo
ikke akkurat småsaker de bremsene der nei

Legg innLagt inn:03 jun 2006 21:20
av MR2WideBody
her er det noen bilder av festene til tanklokket, ett hengsel i bunnen, og resten originale fester som er flyttet over
Legg innLagt inn:03 jun 2006 21:27
av MR2WideBody
nå sitter de nye bremsene endelig på bilen, med litt aktiv jobbing så tror jeg at jeg bytta de på rundt 1,5 time, og det var med lufting..
Sitter 2 luftenippler på hver calliper
Legg innLagt inn:03 jun 2006 21:35
av Arne rebel
Nå skjønner jeg at du ikke fikk 16" felgene over bremsene, dette var virkelig store bremser. Jeg regner med at du vet det, men master sylinderen til nyere turbo utgaver har større stempel.....uansett nå lever bilen opp til sitt utseende
