TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ting skjer med widebodyen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #57177  av MR2WideBody

Hva syns du/dere?
Det ligger bilder av bilen både før og etter lakkering :wink: . Og dette er bare en brøkdel av bildene jeg har, så er det noen som vil ha bilder så si ifra
Vedlegg
toyota mr2 0022.jpg
toyota mr2 0022.jpg (62.69 kiB) Vist 1806 ganger
DSC00253.jpg
DSC00253.jpg (72.55 kiB) Vist 1806 ganger
DSC00254.jpg
DSC00254.jpg (79.74 kiB) Vist 1806 ganger
DSC00255.jpg
DSC00255.jpg (78.37 kiB) Vist 1806 ganger
DSC00261.jpg
DSC00261.jpg (83.84 kiB) Vist 1806 ganger
Sist redigert av MR2WideBody den 02 jun 2006 22:07, redigert 2 ganger totalt.

#57178  av MR2PÃ¥l

:D :D SÃ¥ veldig bra ut :D :D

MR2PÃ¥l :shock:

#57179  av DannyBoy

Fin fin bil :P

Hadde ikke imot om du la ut flere bilder jeg :roll: :wink: :wink:

#57185  av angrykid

jeg digger widebodykit'et til mr2 ass.: :D det er så ufattelig fett.. :D

Har du gjort noen motormessige endringer?
hvilke felger er det du har på? jeg har fått tilbud om lignende felger, 8" brede.. tror jeg nesten må slå til på dem, ja :D

SÃ¥ rimelig fete ut.. hehe :)

#57186  av MR2WideBody

Foreløpig er det ingen motorendringer annet enn chip, eksos og luftfilter.
Men jeg har turbo liggende, og skal ha på den og andre kammer, dyser og mye mer til vinteren, sikter på ca 350hk :D .
Felgene som står på er 8,5X18" Dezent cup felger (ca 22000 bare for felger), og så er det 40mm spacere forran og 45mm bak, bare for å få bygget ut felgene nok til hjulbuene.
Skal justere litt på høyden på bilen, bare har ikke giddi ennå. Det står justerbare coilovers på bilen.

#57187  av ST205RR

MR2WideBody skrev: sikter på ca 350hk :D .

nice :twisted:

#57189  av Zerpent

Meget pen bil!

Widebody til mk2 er nydelig!

En liten ting bare... få på kvite blinkere fremme. Mye finere.

Edit: Flere bilder har vi ikke noe imot. :)

#57197  av k_one

så på det ene bildet at du har et "MOMO Trek" ratt.
Er du fornøyd med dette??
Jeg har også kikket litt på dette til min MK3 men jeg syntes kanskje rattet virket litt stort?

#57198  av _speedy

Stilig bil,men bakparten så litt rar ut siden baklysene var så langt inne..men ellers grom! :D

#57200  av memo

jeg liker faktisk IKKE at det er såpass grov kant mellom dørene og resten av body'en... smakssak antar jeg :)

#57220  av The Doctor

Widebody er fett...

Har du gjort det selv?? Mye jobb?

#57233  av MR2WideBody

Hei igjen, ser at dere faktisk liker bilen, og har litt forskjellige meninger og det er fullt forståelig. Var ordntli i tvil sjøl om jeg skulle kjøpe widebody kit eller ikke.
Men for å svare på noen spørsmål, så er det momo ratt som sitter på, skal lete fram noen bilder innvendig av bilen etterpå, har en hel haug liggende.
Og jeg har gjort all jobben på bilen selv.
Jeg kjøpte bilen i februar i år, og da hadde bilen stått i 4år pga kollisjonsskade i fronten, radiatoren var knust, kondensator til airconditon var mos, støtfanger, blinklys, tåkelys alt var most. Og bilen var litt skjev i rammevangene.
Bilen ville ikke engang starte når jeg kjøpte den, så en liten stund var jeg redd jeg hadde kjøpt katta i sekken. Men for å si det på en veldig pen måte så var det mange kvelder som jeg hadde lyst til å tuppe til bilen og gi f.... . Men til slutt fikk jeg den til å gå, og da kom lysta tilbake igjen.
Mest morro var faktisk å få stylinga, den fyllte opp en hel tilhenger, og den er ett sannt hel.... å sette på, bare tanklokket alene holdt jeg på i 1,5 dag med. Bare for å få det til å fungere som originalt.
Det er sinnsykt mye jobb å få dette på bilen og samtidig se bra ut.

Skal forresten finne fler bilder etterpå å legge ut, men vil dere ha bilder før eller etter lakkering??

#57234  av maxgets

før:)
gjerne av montering:)

fin bil foresten:)

#57235  av MR2WideBody

Ok, legger inn bildene på dataen nå, men det kan ta tid. Har 2 fuller cd'er med bilder av bilen pluss 9 ruller med vanlig kamerafilm. Men jeg skal legge ut bilder innen to timer

#57236  av The Doctor

Tror ikke jeg hadde tørt å kjøpe meg ett sånt Widebodu kit.. Hadde vel bare endt med at jeg hadde satt meg ned å begynt å grine...