TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57792  av CelicaTurbo

Vel, da er det foreløpig Jan-Erik og Christian (med mindre han ikke ønsker å delta på det?) som planlegger for landstreff-sør... noen som føler for å sette sammen en gruppe for landstreff-nord? Jeg tenker det er greiest å basere seg på to grupper som planlegger, og hver gruppe bør ha minst tre medlemmer..

Når gruppene er avklart ordner jeg en del av forumet hvor kun disse har tilgang så hver gruppe kan kommunisere/planlegge i fred :)

#57804  av chris

MRQuoc skrev:. men definerer vi Chris som nord eller sør ? så jeg vet hvor jeg skal liksom .. ( å nei Chris .. ikke sånt ment nei! )
når kom JEG inn i bildet? :P

#57822  av angrykid

chris skrev:når kom JEG inn i bildet? :P
Når ble du ute av bildet? jeg mener, jeg har ikke sett større linselus enn deg selv, så du kan umulig noen sinne bli ute av bildet :D

#57824  av Remi

Chris er søring.. skal vi dra noe i gang her nord må vell vi som e lokale helta her mekke noe.. eller ka du sir Angrykid ? :D

#57841  av chris

angrykid skrev:
chris skrev:når kom JEG inn i bildet? :P
Når ble du ute av bildet? jeg mener, jeg har ikke sett større linselus enn deg selv, så du kan umulig noen sinne bli ute av bildet :D
pøh. hehe :D

#57842  av chris

Remi skrev:Chris er søring.. skal vi dra noe i gang her nord må vell vi som e lokale helta her mekke noe.. eller ka du sir Angrykid ? :D
nja. vet ikke om vi trøndere er definert som søringer jeg men.. spørs vel hvem man spør :P

#57931  av Kjelliken

8) alt nor for pål elvo er norrisar berre så dere veit da. 8)
Selv om enkelte meine at da er nor for ferristen som er norriser..

Her er bare helt enkle regler for hvem som er norriser og søriser derifra som jeg bor. På en liten øy uten for bergen.

Det vil jo egentlig si, alt nor for bergen er norriser det, sånn egentlig på en måte liksom.. :roll: :oops: :?

#57978  av MRQuoc

Kjelliken : Askøy er vel WAY out of Bergen, med dine ord, blir altså du .. ja Askøygutt, også norris ..

Chris; var det noe sammenheng du ville frem til ? :p

#58020  av Kjelliken

:roll: er det var vel bare det at chris var litt usikker på om han var sørris eller norris. og jeg bor jo på sør siden av pålelvo så jeg er jo søris og sett på kartet er ikke det så voldsomt way langt fra bergen.. lol :wink: :cry: 8)
 #58123  av MRQuoc

Kjelliken skrev::roll: er det var vel bare det at chris var litt usikker på om han var sørris eller norris. og jeg bor jo på sør siden av pålelvo så jeg er jo søris og sett på kartet er ikke det så voldsomt way langt fra bergen.. lol :wink: :cry: 8)
kanskje ikke , hva vet vel jeg ? ;p .. mine ord er som tatt fra luften, og om jeg repeterer det nok , vil dere tro på meg, eller godta det ;p

Om vi hadde delt landet i nord-sør-vest-øst , ville vel landet i vest og nord vært MEGET rike :p .. og jeg støtter herved en uavhengighetsfront i et politisk linje .. borgerkrig hadde vært moro, tenke meg kongefamilien hadde blitt pissredd!

uansett .. tilbake til tråden , ... jeg har faktisk ikke noe mer å si ;p .. dette går jo way out of the topic uansett ;p

#58134  av Gjertsen

vi alle vet jo at kjelliken bor på en liten inavl øy! dette fant vi jo ut av tidligere :mrgreen: om folk husker da :lol:

#58139  av bose

Ser folk spiste off topic til frokost idag ;)

#58147  av Kjelliken

:oops: errr ja men allikevel er vel cris en god kandidat til å få sammen ett realt treff i nord??? eller hva gutter det er vel egentlig det som var mitt poeng i allefall.

Han kan jo arrangere de tøffeste festene og trekker vannvittig med jenter.. :wink:

#58151  av chris

Kjelliken skrev::oops: errr ja men allikevel er vel cris en god kandidat til å få sammen ett realt treff i nord??? eller hva gutter det er vel egentlig det som var mitt poeng i allefall.

Han kan jo arrangere de tøffeste festene og trekker vannvittig med jenter.. :wink:
:mrgreen: :mrgreen:

#58154  av CelicaTurbo

ja, på sporet igjen folkens.. jeg har fremdeles ikke hørt noen melde seg frivillig til å delta i organiseringen av treff nordpå, jeg har heller ikke hørt noe bekreftende fra Christian angående treff sørpå men det tar jeg på PM :wink: