TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SprÃ¥k

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#59008  av Remi

angrykid skrev:tok litt av den sporingen her, ja :D men ingenting er bedre enn det, da.. hihi.

btw, remi.. LÆR DEG NORSK!!!
Kva sei du ? :mrgreen: noe spesielt du tenkte på ?

#59041  av Erlend

Kongebra :lol: Moro med litt erting ;) Digga det bildet ditt cameleon!

#59246  av chris

DannyBoy skrev:
ST205RR skrev:
chris skrev: du får omgås flere fjortisser da, og skrive sms'er med dem :mrgreen:

har du lang erfaring med dette eller...? :mrgreen: :mrgreen:
Føler at Chris blir "mobba" hele tida jeg :roll: :D Men virker som han tåler det da :P

BTW: Sitter å ler :lol: :lol: :lol:
hehehe, ingen fare. tåler det jeg :D

forresten, driver ikke med fjortisser jeg (i motsetning til en viss bror :D :D) ;)

#59259  av @lpher

chris skrev: forresten, driver ikke med fjortisser jeg (i motsetning til en viss bror :D :D) ;)
Så det er Sindregutt som har tatt over stafettpinnen altså? :D

@lpher

#59266  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: forresten, driver ikke med fjortisser jeg (i motsetning til en viss bror :D :D) ;)
Så det er Sindregutt som har tatt over stafettpinnen altså? :D

@lpher
haha. stafettpinne du liksom

jeg er dessuten bissi jeg nå, så jeg må nøye meg med å SE på fjortissene uansett ;) :P

#59272  av ST205RR

chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev: jeg er dessuten bissi jeg nå, så jeg må nøye meg med å SE på fjortissene uansett ;) :P

lol :D

#59358  av cameleon

chris skrev:jeg er dessuten bissi jeg nå, så jeg må nøye meg med å SE på fjortissene uansett ;) :P
Skal love deg om du er bissi og begynner å SE litt vel mye på fjortisser så er du ikke så veldig bissi rundt månedskiftet altså :D

Snakker med med erfaring angående akkurat dette temaet :lol:

#59397  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:jeg er dessuten bissi jeg nå, så jeg må nøye meg med å SE på fjortissene uansett ;) :P
Skal love deg om du er bissi og begynner å SE litt vel mye på fjortisser så er du ikke så veldig bissi rundt månedskiftet altså :D

Snakker med med erfaring angående akkurat dette temaet :lol:
:mrgreen:

gjelder å vite NÅR man kan tillate seg å se vet du :P neida, driver med avvenningskur nå :lol: