TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toppfart pr. gir pÃ¥ 4age?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#59795  av Erlend

Quoc - bare deler tankene mine jeg ;) Sorry hvis du ble lei deg :|
Var ikke ment som noe angrep på deg eller det du sa :) Ganske spesi det med likt antall poster da :D Hehe...

#59808  av MRQuoc

Erlend skrev:Quoc - bare deler tankene mine jeg ;) Sorry hvis du ble lei deg :|
Var ikke ment som noe angrep på deg eller det du sa :) Ganske spesi det med likt antall poster da :D Hehe...
no worries , jeg liker det ;) :D .. jeg likte tankene dine ;)

#59822  av Anders gullstein

Det er da skrevet på en ironisk måte. Fair point well made :)

#59831  av MRQuoc

mer eller mindre , den beste out of topic-thread for denne måneden ;p

#59839  av sindrejl

Erlend skrev:Quoc - bare deler tankene mine jeg ;) Sorry hvis du ble lei deg :|
Erlend, du har tidenes konge posttall ;) "1337" ;P

Begynner nesten å grine av hva du sier Mr2nytern. For nå har jeg vært over to uker uten motor og klikker av å ikke få kjøre min lille kjære. Kommer til å hoppe av glede når jeg får'n tilbake om to nye uker :D

Og Mrquoc, grunnen til at jeg elsker bilen min og mye av toyota sine sportsbiler er at kjøregleden er helt unik. MORSOM og greie egenskaper men samtidig komfortabel og har et utseende du ikke ser på hvert gatehjørne.

#59843  av Mr2Nyter'n;p

Min dypeste medfølelse og sympati går til deg, Sindre.. :cry:
Men det er vel verdt å være uten bilen noen uker hvis man får motoren til å synge igjen, ja :P :P
Hadde du ikke bodd så langt borte, skulle du fått låne bilen min en tur innimellom :wink:
Skulle hatt sånn "trøste-ordning" for oss Toyota folka igrunn.. Sånn at man kunne være med andre klubbmedlemmer og kjøre, eller få låne en bil innimellom.. Perfekt for å forhindre at folk selger bilen sin pga for langt fravær, som kan medføre at gnisten falmer..
*sukk* 8)

#59889  av Erlend

Foreviget 1337-postcounten min med et screenshot jeg :P

#59908  av Anders gullstein

Ts-ogn historie er skrevet :wink: