Side 3 av 3

Legg innLagt inn:08 des 2004 07:55
av GT4 CS
:lol:
Hehe, trur kansje jeg skal røske ut hele egr systemetmitt og plombere høla etter det, bare ta eu kontrollen først da cat er historie, hvor mye utgjør det ca i hk da?

Legg innLagt inn:08 des 2004 23:25
av 2fastgt4
GT4 CS skrev:
2fastgt4 skrev::D jeg har ikkeno sånt i min,har heller ikkeno kaldstart reg og ingen tomgang reg,starter uansett kulde. :D
Og den går som en klkke året rundt oxo ? :D
:D hehehe,bilen har stort sett alltid stått ute,hele året.starter alltid.vet ikke om original ecu hadde taklet det. :? :? :?:

Legg innLagt inn:09 des 2004 11:28
av GT4 CS
Får sjekke ut det før jeg eventuelt fjerner egr systemet, er avhengig av bilen året rundt, spesielt om vinteren da drifting humøret er på topp :D

Legg innLagt inn:09 des 2004 16:02
av tojo
Ikke noe problem å fjerne EGR systemet! :wink:
Det som kan være problematisk når det er kaldt, er hvis du har fjernet spjellhus forvarmingen eller kaldstartdysen(evnt. begge).

Legg innLagt inn:09 des 2004 16:15
av GT4 CS
Om jeg fjerner kun spjeldhusforvarmingen da? Kaldstart dysa er grei og ha,noen som har oversikt/erfaring omhvordan dette gjøres best mulig?

Legg innLagt inn:09 des 2004 16:45
av tojo
Bypass koble slangene til spjellhus forvarmingen. :wink:
Er bare å teste ut,er jo fort gjort å koble tilbake!
Denne forvarmingen er for at tomgangs ventilen og spjellhus ikke skal fryse på vinteren,dette varmes opp av motorens kjølevann.

Legg innLagt inn:14 des 2004 01:59
av Tor
2fastgt4 skrev::D jeg har ikkeno sånt i min,har heller ikkeno kaldstart reg og ingen tomgang reg,starter uansett kulde. :D
Min startet ikke uten kaldstart sensor :) Måtte file i sikkert 3 min før den kom :)