dei nederste lysa på min bil står på konstant!
blei stoppa av politiet her om dagen... som vanlig....
dei lika vist å stoppe meg..
har vel noe med at e blei annmelt en del ganger rett etter at e hadde kjøpt bilen.. og ikkje klarte å la vere å kjøre forbi...
SÅ han måtte jo finne noe å pirke på så han sa at e skulle slå av ekstra lysa mine... så e slo av ner\lang lysa....
da han sa at han meinte ekstra lysa svarte e han at e blei
nøtt til å kjøpe eit nytt kjøre lys etter ein stikk prøve kontroll på biltilsynt
og at dei lysa nede var kjørelysa på dinne bilen...
men da han var på vei inn gjennom vinduet for å skru av lysa... åpna e like godt opp døra.. for inn i min bil skulle ikkje svinet !!!!!
(det har dei ingen rett til uten ransakings ordre)
han blei litt flau da e dro han med meg eit stykke forran bilen min og spurte om han blei blenda av dei.....
han svarte såklart ja... men e skjønte at han ikkje var heilt sikker i påstanden lenger...
så e sa at e ikkje trenkte å ha på alle lysa når det var mye trafikk men det at du blir blenda det veit vi at bare var piss...
han blei ganske så paff da e sa det og gjekk bort til bilen min...
Men det beste av alt var at i det e skulle til å rope kjekt hade og sette meg inn i bilen min
så la e merke til at på hans mondeo sto begge deler på ... det e ropte blei
skru av lysa dine sjøl ditt svin....
veit ikkje korfor det datt ut av meg... men uaz virka det som om onkel blå fikk det meir travelt med å springe å skru av sine lys en å bli sur...
tenkte ikkje på det e hadde sakt e før dama sa :
kalte du an eit svin din dust...
off var ganske flaut det...
men
blei litt avspora e no..
kall nede lysa for kjøre lys så går det bra!
Carina E Scala!!
X-Nissan 200sx s13
X-Toyota Corolla
G6R*SOLG*
X- Toyota Mr2 Sw2o Candy red *Solgt*
X- Toyota Starlet Kp61 82 Mod *Solgt*
Lars Erik Haugen