TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nice

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#82543  av Goose

Nok en bil hvor eieren hadde ikke rå ti lå lakkere panseret...

HAr photoshopet litti.

Her er det med normal panser :)
Vedlegg
mr2.jpg
mr2.jpg (136.22 kiB) Vist 221 ganger

#82545  av erling

Erlend skrev:Var den MR2en der takchoppa, eller er det bare meg? Taket virker mye lavere...men ser ingen åpenbare tegn på det liksom?
Var liksom det jeg hintet litt til da...
erling skrev:Taksenkingen gjorde seg godt sammen med WB-kittet...

Har vært i bilen med vinkelsliperen før, men hadde nok nølt litt på denne. :wink: Rått var det iallefall.
:D

#82583  av Erlend

erling skrev:Var liksom det jeg hintet litt til da...
Sorry, har begynt å få en dårlig uvane med å ikke lese hele tråden :)

#82590  av tojo

Bilen ble rålækker etter at Goose "lakkerte" panseret rødt,godt jobbet. :wink: :D
Denne bilen synes jeg passet best med rødt panser!

#82611  av sw20

da fikk jeg meg ny skrivebords bakgrunn 8)

#82618  av FireWalk

Bilen er ikke takchoppa... for meg ser det ut som at den ser lavere ut rett og slett pga wideboddy kitet. Legg merke til hvor mye høyere panseret ser ut på skrå fra siden, om du ser der døren går inn mot panseret. Så ser du at dette med takhøyden blir som en illusjon.. Når Kitet får panser osv til å bli bredere og større, så vil logisk nok andre deler av bilen se mindre ut i forhold.

#82620  av erling

FireWalk skrev:Bilen er ikke takchoppa... for meg ser det ut som at den ser lavere ut rett og slett pga wideboddy kitet. Legg merke til hvor mye høyere panseret ser ut på skrå fra siden, om du ser der døren går inn mot panseret. Så ser du at dette med takhøyden blir som en illusjon.. Når Kitet får panser osv til å bli bredere og større, så vil logisk nok andre deler av bilen se mindre ut i forhold.
Dët også prøvde jeg å få fram:
erling skrev:Taksenkingen gjorde seg godt sammen med WB-kittet...

Har vært i bilen med vinkelsliperen før, men hadde nok nølt litt på denne. :wink: Rått var det iallefall.

Bilde
Bilde
Du ser kanskje at disse to egentlig er samme bildet? MEN, DET ENE BILDET ER PHOTOSHOPPET. GJETT HVILKET! :lol::lol:

#82672  av Alexander G

Ble knall det photoshoppa bildet der. Hadde den hatt luftinntak lengre oppe på bakskjermen hadde det jo blitt ganske likt Ferrari 360. Gjorde seg utrolig godt uten vinge og. Litt mer "clean"

#83080  av Goose

tojo skrev:Bilen ble rålækker etter at Goose "lakkerte" panseret rødt,godt jobbet. :wink: :D
Denne bilen synes jeg passet best med rødt panser!
Traff ikek 100% med fargen på panseret men hva kan man forvente med 5 min jobbing ;)

Ja bilen ser best ut med rød panser
synes skjelden bilen passer å ha carbon panser

#83147  av sw20

hei goose hadde du gadda på laga svart tak på denne????
bare vist du gidd...

skal nemlig lakke dette på en slik bil i mårra,,,, må se om det blir fint...
tenkte på å dra streken langs vindua...
Vedlegg
AudunOlsen_2.jpg
AudunOlsen_2.jpg (43.35 kiB) Vist 507 ganger

#177390  av christer

noen som vet hva felger det er på mr2`n? hvor får man kjøpt de?

#177399  av SMT

har ikke sett denne posten før no. synest denne var rå lekker:)

en dag når jeg vinner i lotto eller noe lignende så vill jeg også ha meg WB...

noen som vet om sideskjørtene er modifisert eller om han har bygget seg ny sideskjørt fra f.eks. greddy?? det er jo ikke delt luftintak på sidene.

#177429  av Ace

SMT skrev: noen som vet om sideskjørtene er modifisert eller om han har bygget seg ny sideskjørt fra f.eks. greddy?? det er jo ikke delt luftintak på sidene.
Når det gjelder greddy så har den en lite hull/hakk inn nederst på kanalen helt bakerst også.
Bilde

De sideskjørtene er vel kun modifisert ut ifra utgangspunktet til widebody kittet... Tatt vekk den rilla som dekker luft inntaket i midten. se feks på "mr2widebody" sin bil her på forumet
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... dy&start=0

#177436  av terjeha

Noen som har noe formening om hva slags styling og hva som er gjort med denne bilen? Den minnet meg av en eller annen grunn om en NSX...

#177542  av predator

FireWalk skrev:har dere sett MK2 bakfra uten vinge? Ser mindre bra ut... :?
Helt enig... Ser fett ut fra siden... men bakfra ser den mindre pen ut uten vinge... :roll: