TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s torsdag 21. april

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#101874  av CelicaTurbo

Det er sikkert ikke noe problem, jeg tenkte å ta med kamera selv og tipper Kennethx og flere andre har med seg kamera :)

Jeg har forresten mottatt betaling av alle påmeldte i går så da er allt sammen klart til torsdagen :)

#101883  av Turbotrille

Vi er jo minst 4 som er mye innom på Essokickers (meg, Kenneth, Svinball og Ronny), men i denne sammenheng så anser vi oss vel for å gå inn under Ts-ogn/200sx-ongere. :)

#101961  av CelicaTurbo

hehe, eneste forskjellen som jeg ser det er vel egentlig på hvilket forum de så annonseringen og hvor de sendte meg PM for påmelding, ellers er jo folk så klart medlem av flere forum rundt omkring :)

#102117  av kennethx

Da var bilen klar for eikås, hjullager byttet, og samtidig de nye bremseklossene satt på :)

Anser meg selv som ts-ogn'er ja :D Toyota power! Men henger en del på essokickers siden det er litt mer lokalt orientert :)

#102143  av TOYPARTS

kommer nok til å dukke opp med prøveskilt for anledningen :D

#102163  av spkstrp

TOYPARTS skrev:kommer nok til å dukke opp med prøveskilt for anledningen :D
hihi ... rått... :twisted: :mrgreen:

#102166  av Turbotrille

Konge!!!

Da har jeg en Carlos og en Supra å parkere. :twisted: :twisted: :twisted:

8) 8)

#102170  av Amund

skal du kvitte deg med restene av de billige dekka dine nå? hehe :twisted: :twisted: :twisted:

#102212  av Turbotrille

Amund skrev:
skal du kvitte deg med restene av de billige dekka dine nå? hehe :twisted: :twisted: :twisted:
Han må jo bruke de opp før han kan bestille nye felger, og det er jo enda ikke gjort. :wink:

#102416  av TOYPARTS

Har leid prøveskilter i dag og kommer til å dukke opp der nede en eller annen gang 8)

#102418  av TOYPARTS

Amund skrev:
Jepp hehehehehehe 4523,- pr stk :? :?

#102465  av Mani@c

*Snufs* Jeg kommer, men delene mine er ikke i landet enda, så jeg møter nok opp i firmabilen med kameraet i hånden... :cry:
Kommer sikkert sterkt tilbake når bilen er skrudd sammen igjen.. :twisted:

#102475  av CelicaTurbo

Det er bra, det blir ihvertfall to fulldagsarrangement fra vår side på den banen i år ;)

#102479  av spkstrp

Mani@c skrev:*Snufs* Jeg kommer, men delene mine er ikke i landet enda, så jeg møter nok opp i firmabilen med kameraet i hånden... :cry:
Kommer sikkert sterkt tilbake når bilen er skrudd sammen igjen.. :twisted:
Bra, kanskje du kan ta noen bilder for meg da? :D Får satse på at det passer bedre neste gang da, som kristian er inne på ;)

#102505  av Mani@c

spkstrp skrev:Bra, kanskje du kan ta noen bilder for meg da? :D Får satse på at det passer bedre neste gang da, som kristian er inne på ;)
Jeg skal tømme kameraet, så det er plass til mange bilder... ;)
Har fått med meg en kompis med sin Mazda GT-F!?! :lol: Men han skal seff ikke kjøre da...