takker!

kommer flere bilder over helga når jeg får igjen kameraet mitt.. Bilen ble ikke merkbart høyere, men så er den senket ganske mye også.. så jeg syntes det ser meget bra ut.. glad den ikke er lavere iallefall, for jeg tar godt nedi med frontleppa når jeg kjører ned eller opp en bratt bakke, fartsdumper osv... er ikke mer enn ca 5 cm bakkeklaring.. og det er ikke mye..
Skiltet ja.. det ødelegger hele fronten på bilen. Jeg var på biltilsynet og hørte om å få et mindre skilt. De ville gjerne hjelpe meg fordi de syntes bilen var så fin! men de sa det var ikke opp til dem, de måte sende en søknad videre i systemet, og de sa at det var så godt som 100% sikkert at jeg IKKE kom til å få skilt.. de hadde hatt folk med god grunn, manglende kjøling til radiator osv osv.. som fremdeles ikke hadde fått! og så lenge det overhodet på noen som helst måte er PLASS til stort skilt fremme så SKAL det være stort skilt fremme... Så alt håp er nok ute for et lite skilt fremme.. iallefall lovlig skilt.. vurderer å ta en Lars Erik Løsning her..
få laget et skilt som SER ekte ut men som på ingen måte er det...