Kjørte 1,6 bar for noen dager siden og inni heite for et dragsug og lyd det kom fra turboen!
Desverre var det noe på den elektriske delen som gikk galt og tecGT boksen fikk noen brente pinner.. Heldigvis skjedde dette under starting av bilen i en garasje. TecGT boksen er sendt inn til Geir Haugen på Tuningsenteret Diesel-Power for reparasjon. Heldigvis er det en enkel fiks og burde ikke koste så mye. I tillegg har jeg to andre bekjente med samme boksen, så er ikke krise.
Hva som er skjedd er enten dårlig jording bak i bilen eller feilkoblet vifterele fordi den slo inn når tenninga var av og skrudde seg av når tenninga var på bla.. Den fikk kommunikasjon med TecGT og aktiverte seg når den passerte 90 grader. Det kan vær at den har sendt spenning inn i TecGT istedenfor til viftene.. Brudd på ledning som har gnisset mot karosseriet er en annen mulighet..
Må gå over ledningsnettet igjen og teipe mer og legge opp sikringer de mest fatale komponentene. I det minste er dette siste etappe før jeg kan begynne på full guff!
Har aldri vert mye til elektriker, men jeg lærer av mine feil.

Celica st185 90' prosjekt, 450-500hk bygg! -
viewtopic.php?f=61&t=41225
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!