Hvis du vil motivere deg selv: gå til toyota (eller andre sadister som har denne bilen) og lei deg en AYGO. Si til deg selv at du får ikke kjøre noe annet enn aygo'n frem til MR2'n er i orden igjen... Kommer ikke til å ta lange tiden før du tar ut ferie på jobben, kjøper ei pakke med batterier til kjerringa og låser deg inne i garasjen for å maraton-skru til bilen er på veien igjen.
I fjor ble ikke mr2en min brukt noe særlig, kjørte vel knapt 2 tanker.
Så i år tenkte jeg at jeg virkelig skulle bruke den ofte, og finne tilbake litt av gleden og motivasjonen.
Jeg har stort sett brukt den hver dag det har vært fint vær, til og fra jobb. Og jeg var på treffet i valdres. Tror jeg har klart å kjøre ca 200 mil med den i år

Kommbinasjonen med dårlig vær i sommer, og sånne småttinger som løper rundt hjemme som tar all tid, gjør virkelig at bilhobbyen må nedprioriteres. Ble oppriktig lei meg når jeg så at v6 motoren din ikke holdt. Hadde virkelig håpet å få en liten tur med en mr2 med v6 en gang, samt at det er er veldig morro med ting ingen andre har.
Foreslår at du kommer sterkere tilbake når poden har blitt noen år eldre, og graver frem en 2gr v6 som du stapper nedi bilen. Du har jo erfaring med å montere v6 nå

Da har du noe enda litt råere og en skikkelig motivasjon for å bruke bilen.