mr2storbrua skrev:Godt å høre at du bygger videre på denne, må jo være en av de mest gjennomførte MR2'er i landet dette herKjekt å høre! Ja har et mål om at den skal være perfekt på alle måter. Jo fant ut av det til slutt. Ble besatt av tanken på at noe måtte være galt i hjulopphenget på høyresiden bak, og glemte dermed å se helheten i det. Byttet dempere og fjærer og fremdeles så var det forskjell i høyden. Så når jeg skulle bytte fjærer forran oppdaget jeg at det var sig på høyresiden forran. Når jeg byttet der forsvant høydeforskjellen bak også, så nå er det 100%.![]()
Fant du ut av problemet med fjæringen, forresten? Hadde du ikke litt problemer med at den subba på ene siden?
Litt fiasko å ikke oppdage noe så åpentlyst. Men nå er det iallefall ordnet

Skal lakkere om igjen hele bilen nå til vinteren, så da skal hjulbuer valses og gjøres litt bredere forran og bak.
Kom på jeg hadde et bilde til. Monterte nye foringer i Giroverføringen. Tightere gir skifting nå.

På bildet under har jeg skiftet den øverste, den nederste har fremdeles de gamle gummiforingene. Som dere kan se er de ganske slitne..
Vedlegg
Bilde1063.jpg (405.58 kiB) Vist 389 ganger
- MR2 TURBO -