TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377306  av magnesmurf

Bamsemoms skrev:
Stian AB skrev:
Fred skrev:Minolta Toyota Race car.

Akkurat vunnet all star nå.

Det er en bil du vinner ved å vinne begge løpa i "like the wind"

Ståt om dette på et par sider foran her.
Vant all star og fikk en Carbon R (R34) `04 som jeg ikke har prøvd enda.
Vant alle løpa bortsett fra siste med Minolta Toyota.
(Holdt på å sovne mens jeg kjørte faktisk, så siste runda ble litt amputert...)
Hvilken bil brukte du for å vinne det ene like the wind løpet,på den nascar banen?
Jeg brukte Veryon trimma etter alle kunstens regler. Den er ikke noe særlig i svingene, men den har jeg vunnet med.
HAr også prøvd med bugatti veyron trimmet maks. Men det er ikke en snøballls sjans i helvete med den bilen.

SÃ¥ hva har du gjort som ikke jeg har gjort?
 #377312  av marlboro1310

Flink han på videoen definitivt, men å sitte å si at det er sååå vanskelig å drifte i GT5 er da litt overdrevent. Realismen i spillet er svært bra.

Holdningen er:

* Rett bil &(rett effekt)
* Grundig kjennskap til baneoppsett\ bør ha spilt litt GT fra før.
* Grundig kjennskap til bilen og dens oppførsel (i virkeligheten likegodt som på spillet,dvs forstå hva som foregår med bilen)
* Ett bra oppsett av bilen før du går løs på oppgaven med å drifte. (vit hvilke hjelpemidler du trenger\ikke trenger v\drift)
* Tålmodighet. Se gjerne replay og sjekk "infoboarden" når du ser replays, der indikeres alt du bedriver rundt banen, dette gir deg innblikk i hva du har gjort rett, og hva som ble mindre...rett. :lol:

I hovedsak tror jeg mange som har problemer med drifting i spillet er av den utålmodige typen som kanskje lett blir oppgitt av at det er lettere å "håndtere en bakhjulstrekker" i virkeligheten, og at alt blir for avansert med masse knapper og en diger tv istedet for ett ratt og 3 pedaler.

og tilslutt, tål å dra av banen...og forstå hvorfor du gjorde det :!:
:wink:
 #377325  av magnesmurf

KJenner jeg ble enda litt mer irritert på spillet nå :evil:
Alle godbitene på lvl 23 som kunne brukes til å vinne "all stars" og "like the wind" har forsvunnet fra onlinebutikken. Bare F1 bilen igjen der nå :?
 #377332  av predator

magnesmurf skrev:KJenner jeg ble enda litt mer irritert på spillet nå :evil:
Alle godbitene på lvl 23 som kunne brukes til å vinne "all stars" og "like the wind" har forsvunnet fra onlinebutikken. Bare F1 bilen igjen der nå :?
Oppdaga det jeg også da jeg skulle dra innom å kjøpe bil :roll: MEN, får vel bare spare videre da.. Vil tro det er rimelig lett med den F1 bilen , når den først er i boks :)
 #377409  av Stian AB

magnesmurf skrev:KJenner jeg ble enda litt mer irritert på spillet nå :evil:
Man klarer jo "like the wind" løpet med ZR1 C6, med alle mulige modifikasjoner. Husk det viktigste, å stille girkassa sånn at toppfarten blir 400km/t.
 #377414  av loft

fyfaen for ett irriterende spill til tider.. Ny PSkontroller på vei siden andre gikk i veggen..
 #377433  av lexusmann

Fikk konsollen i dag, ser i morra om jeg kobler den opp...gleder meg, hehe... :wink:
 #377444  av predator

loft skrev:fyfaen for ett irriterende spill til tider.. Ny PSkontroller på vei siden andre gikk i veggen..
:lol: Bruker å legge pute nedi fotenden jeg, for jeg vet av erfaring at kontrolleren får av og til noen harde ukontrollerte støt :oops:
Har forøvrig blitt ferdig med levl 21 nå, så blir å ta det derre like the wind løpet når formelbilen er i boks , mangler litt over millen bare nå...
 #377455  av chris

Mr_Storbrua skrev:
chris skrev:Om noen skulle være i tvil om realisme i GT5, og om noen i det hele tatt skulle være i tvil om det går an å drifte i GT5:

HEEEELT sinnsykt... dyktig ja.. er jo umulig og drifte på det spillet.. eller, nå kan vel bare si nesten umulig..
Det er vanskelig i virkeligheten, og vanskelig i spillet. Slik det skal være det. Ekte drifting krever år med trening.
 #377545  av mailman1

er nok en fordel med ratt og pedaler og litt force feedback fra en G25/27 :)
 #377551  av atledreier

Fullt tunet Audi RS6 med gamle helårdekk er genialt til drifitng! Har 70% drift bak, 910hk, alle tweaks. Funker fjell! :D
 #377650  av magnesmurf

Har kjørt "like the wind" med corvetten nå.

Må nok bare si at det er dønn umulig å klare å vinne nascar banen med corvetten. (fult tunet, race moddet og toppfart satt til 400.)
Den fordømte minolta racer car saken klarer å kjøre fra meg hver gang. Tar den igjen i svingene, men den drar fra meg på rettstrekkene.
Skjer hver bidige gang :x

Så klarer bare sølv på den banen, og får ikke 1970 toyota race car...

Lurer på hva jeg må kjøpe for å klare å slå den minolta saken.. Evt hvor kam man vinne en slik minolta race car?
 #377662  av Stian AB

magnesmurf skrev:Har kjørt "like the wind" med corvetten nå.

Må nok bare si at det er dønn umulig å klare å vinne nascar banen med corvetten. (fult tunet, race moddet og toppfart satt til 400.)
Den fordømte minolta racer car saken klarer å kjøre fra meg hver gang. Tar den igjen i svingene, men den drar fra meg på rettstrekkene.

Lurer på hva jeg må kjøpe for å klare å slå den minolta saken.. Evt hvor kam man vinne en slik minolta race car?
Du må ligge bak den i 4 runder, ta den igjen på siste runden og blokkere sånn at ingen kommer forbi..Da vinner du :D
Minolta bilen vinner du på Like the wind løpet..
 #377665  av Netprod

Stian AB skrev:
magnesmurf skrev:Har kjørt "like the wind" med corvetten nå.

Du må ligge bak den i 4 runder, ta den igjen på siste runden og blokkere sånn at ingen kommer forbi..Da vinner du :D
Minolta bilen vinner du på Like the wind løpet..
Evt. gjøre som meg, og kjøpe en LeMans-racer, kjører fra ALT! Ca 900 gamp på like mange kilo.. Vant like the wind med 8 sekunder med den :D Kostet meg riktignok 4 mill, men den har vunnet meg mange løp, lvl 27 nå :P
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 34