Er vel på tide med en ørliten oppdatering her vel?
Har faktisk fått brukt bilen litt i år, noen fine kveldsturer på litt øde landeveier er digg
Men så er det jo alltids noe, er det ikke?
Bilen ble etter en liten svingom på rudskogen litt tidligere i år litt trang å få inn og ut av gir, måtte på det værste drive med rev-matching for å komme inn/ut av gir, ikke bra...
Clutchvæske ble skiftet, og pedal ble justert, det ble litt bedre, før det ble like ille igjen.
Ny master og slavesylinder ble levert på døra i går kveld, og montert i dag.
Skulle tro det var innmari klønete med tanke på plasseringene, men det gikk overraskende fort! Brukte vel ca 1,5 time på å skifte begge to inkludert ny clutchvæske og lufting., vakumlufteren fra biltema er forøvrig verdt sin vekt i gull!!!
Fått tatt meg en kjapp prøvetur i kveld, og nå virker det veldig bra igjen, de gamle hadde vel fått sitt etter nesten 200.000km og 27år...
Satser på tut og kjør resten av sommeren
