Takk takk

Equip har liksom vært drømmen til SW20, så selv om det ikke ble 17" så er det moro å høre at flere enn jeg også liker de i 16"

Centercappene ble prikken over i'en

Har en egen penn som er laget for å påføre skrift på dekk, er som en kulepenn med lakk i, litt tjon, men resultatet blir bra

Prøvde bare på innsia på den ene felgen, så ut i fra responsen her så må jeg vel bare gyve løs og påføre det på yttersiden på alle 4 dekkene
Ellers snakka jeg med min kontakt Knut i Latvia, så Smokey er booket inn til Latvia i vår/sommer

Får se hvor langt vi tar det.
Må i alle fall bytte regreim og lakke bilen. Bytte ut targatop-pakningene og litt generell småstell.
Noen som vet hva som skjer om man bytter ut orignal blokk med 5s blokk? Arbeidstimene i Latvia er jo ekstremt billige, så jeg vurderer å bare overhale motor og bytte ut til 5s blokk når bilen uansett er inne på service/overhaling. Man må jo nesten ned med motor helt eller delvis uansett for å bytte regreim.
Men spørsmålet er da om originalhjernen vil takle det økte motorvolumet greit? Noen av trimguruene her inne som har noen formening? Ser for meg et mildt oppsett med 5s blokk og org topp/turbo med 1 bar ladetrykk sånn at bilen blir en holdbar gatecruiser i mange år fremover
