TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #378660  av magnesmurf

Helt enig. De seasonal events racene er helt geniale. Masse penger og lvl poeng.
KAn jo kjøpe en bil og trimme for en mill og vinne over 1,5 mill.

Endelig har jeg nådd lvl 25 og da skjedde det endel :D

Men har fortsatt ikke fått tak i toyota 7 race car. Trenger den..
Noen som kan låne meg den?
 #378661  av predator

Ja, man tjener grovt på de racene. :D
Har igjen den Historical race , som irriterer meg veldig. Har prøvd med Ac-Cobra og en Corvette, men de henger ikke på for 5 - øre i svingene, så nesten umulig å ta de andre med de 2 bilene.. Så hvis noen kan være så snill å låne meg en bil som gruser de andre bilene. Hadde det vært toppers :mrgreen:
 #378669  av predator

Scotty skrev:
magnesmurf skrev: Men har fortsatt ikke fått tak i toyota 7 race car. Trenger den..
PSN: scottnicholas
Kan jeg også adde deg, for å få låne den når Magne er ferdig? :?: :)
 #378707  av magnesmurf

Scotty skrev:
magnesmurf skrev: Men har fortsatt ikke fått tak i toyota 7 race car. Trenger den..
PSN: scottnicholas
Takk! Legger deg til i natt når jeg er hjemme fra jobb :D
 #378727  av Fred

Hvor bra må man gjøre det på seasonal events for å gjøre no spenn ut av det? Ikke kjørt noen av dem før jeg prøvde drifit i 5 minutter istad. Plass nr 26000 et eller annet...
 #378728  av magnesmurf

På bonus races kreves hvertfall bare gjennomsnittlig dyktighetsnivå for å vinne.
 #378758  av Netprod

Fred skrev:Hvor bra må man gjøre det på seasonal events for å gjøre no spenn ut av det? Ikke kjørt noen av dem før jeg prøvde drifit i 5 minutter istad. Plass nr 26000 et eller annet...
Drift og time trial tjener du ikke noe cash på, kun bonus race.. Og vanskelighetsgraden der er ganske middels ja
 #378805  av bullit

siden nascar bilene ikke kan moddes... er det noen lure triks, for å gjøre dem hakket hvassere en konkurrentenes? Tenker da på b-spech.
 #378844  av Noxan8

tro det eller ikke, kjerringa var ute på byen i går, og gjentt hva katta dro med seg hjem? PS3 OG GT5 :shock:

pluss mye annet små snecks til maskinen, som fjernkontroll, Playstation MOVE osv osv...
 #378903  av magnesmurf

Takk for lånet av toyota 7 race car :wink: Måtte endre innstillingene ganske kraftig for å klare racet i cote d'azur. Den der chaparal bilen ledet med nesten en halv runde etter halve løpet. Men med å endre toppfarten og grepet i svingene, så gikk det greit å vinne det løpet også.
 #378945  av predator

Scotty skrev:
predator skrev: Kan jeg også adde deg, for å få låne den når Magne er ferdig? :?: :)
Ikke noe problem :)
Toppers :) Legger deg til neste gang jeg logger meg på :mrgreen:
 #378973  av Noxan8

oooh, finally... MR2<333333
 #378977  av atledreier

Har en MR2 GT-S som er en 3S-GTE. Venter spent på en J-Limited, som er 3S-GE. Syns de har truffet bra på handlingen på GT-S i alle fall. Passe nervøs og rotasjonsvillig.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 34