oisann... har visst blitt en stund siden no oppdateringer her nå...
Takker , Hadde tenkt å reise ut på verkstedet og få i girolje og bensin i dag... for så å fyre opp motoren
Men så er jeg alt for trøtt og velger å ta en dag å slappe helt av og stikke på litt garasjebesøk selv istedet... Så vet jeg at alt er klart til jeg får no besøk i garasjen i morra
Var ute og rydda litt i går, men ellers har tiden gått med til å fikse litt smådill som skulle gjøres på henne.
Jeg venter IC'en tilbake fra en dyktig sveiser i løpet av uken, med nye større rør sveiset på som jeg laget sist uke.
På lørdag var hun ute i solen for føraste gang på et halvt år og fikk seg en god velfortjent vask... det var herlig å se alt det støve bare bli borte og at glansen kom frem igjen
Takk til morten som ville koble Datalogit kitet sitt til bilen min, så jeg fikk inn rette map-sensor parametere og dyseverdier!
Omsider er silikonslanger og alu-rør på vei over dammen fra USA, (håper jeg hvertfall, de sa så når jeg ringte i går) så nå de er på plass bør alt være klart for innkjøring og grovmapping
Litt bilder

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV