w00t skrev:Hei, kjøpt meg celica gt-four 1991 mod nå. skal til å bestille ny: sprut, turbo, manifolder osv .. får en som driver med rally å som har trimma mange av disse bilene til å gjøre det for meg. men han sa "den midt diffen er nok ikke så gla i 5-600 hk" .da sa jeg: ikke girkassa heller? han sa: njaa... tar det som det kommerJeg lurer.....har du noen gang kjørt en bil med 5-600hk??.
men har lest om mange biler på nettet(samme type seff), de bremser 5-600 hk å de kjører med original kasser. hva tror dere? skal altså ha 500+ hk men skal selvfølgelig ikke kjøre med mer enn 2-300 hk til "hverdags", skal altså være hverdagsbil. takker for svar
EDIT: så en med 600 hk i sverige, den hadde original kasse å han kjørte drag race.. det er vel påkjenning? :S
Det har jeg, og det er MYE bil å håndtere. Skal denne bilen på vanlig vei, ville jeg spart meg pengene, og satset på 300-350hk Max. En ting er kjørbarheten, men noe annet er kostnadene du kommer til å få på slitasje.
Bilen kommer til å stå mer enn du kjører.
BMW 118d
____________
X: Celica T23
____________
X: Celica T23