synes det er for høyt giret personlig.
Burde ligge på ca 2200-2300 i 100 i 6.
larspronne skrev:synes det er for høyt giret personlig.
Burde ligge på ca 2200-2300 i 100 i 6.
lexusmann skrev:Grunnen til at den er litt høyt giret er vel at det 6. giret er der det 5. er på 5- girte biler...eller er jeg helt på jordet nå??Vet ikke. På Camryn jeg hadde lå telleren på 2000rpm i 80km\t og 2500rpm i 100km\t i 5gir. Men den er jo en 4er. det er ikke noe grunn til at 6ere skal være høyere giret.? Annet en akelerasjon.
lexusmann skrev:Grunnen til at den er litt høyt giret er vel at det 6. giret er der det 5. er på 5- girte biler...eller er jeg helt på jordet nå??
Zerpent skrev:Er alle is200 MT 6 gir, eller har de 5 trinns kasser også?Mener å huske at fra 2001 kommer dem bare med 5 girs kasse for MT. I allefall er det slik på 300'n.
Det er vel ingen av de som er FWD? Har sett enkelte salgsannonser der det står FWD men dette er vel feil?
larspronne skrev:Min er 2001, den er 6gir. Rart at de plutselig skulle endre girkassaZerpent skrev:Er alle is200 MT 6 gir, eller har de 5 trinns kasser også?Mener å huske at fra 2001 kommer dem bare med 5 girs kasse for MT. I allefall er det slik på 300'n.
Det er vel ingen av de som er FWD? Har sett enkelte salgsannonser der det står FWD men dette er vel feil?
dca skrev:dette er manull ja...nesten 3000 i 100 kmtTurtallet ligger jo høyere enn på Celica'n min jo
larspronne skrev:IS200 har ikke 5 girs kasse som alternativ, kun levert med 6-trinn manuell og 4-trinns AutomatZerpent skrev:Er alle is200 MT 6 gir, eller har de 5 trinns kasser også?Mener å huske at fra 2001 kommer dem bare med 5 girs kasse for MT. I allefall er det slik på 300'n.