TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 Rudskogen søndag 13 August

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #190812  av _RaptoR_

Andy_Celica skrev:
_RaptoR_ skrev:Jeg kommer en tur.....! Svart ST 205 med stooor IC!
Du var ikke på rudskoge i juli? stort toyota merke på fangerne forran?
Jo,det stemmer....
 #190813  av Andy_Celica

_RaptoR_ skrev:
Andy_Celica skrev:
_RaptoR_ skrev:Jeg kommer en tur.....! Svart ST 205 med stooor IC!
Du var ikke på rudskoge i juli? stort toyota merke på fangerne forran?
Jo,det stemmer....
Da var jeg borte og titta på den, har selv oxo lurt på å sette på fmic, men har ikke fått bestemt meg helt enda! hjalp det mye?
 #190814  av _RaptoR_

Andy_Celica skrev:
_RaptoR_ skrev:
Andy_Celica skrev: Du var ikke på rudskoge i juli? stort toyota merke på fangerne forran?
Jo,det stemmer....
Da var jeg borte og titta på den, har selv oxo lurt på å sette på fmic, men har ikke fått bestemt meg helt enda! hjalp det mye?
Litt ;-) Men jeg forventet en større økning enn det som ble....derfor ble vel skuffelsen også større!

#190828  av Carina_E

GT4 CS skrev:Kansje en ide med litt senere avreise fra fetsund da? Eller skjer det noe som er værdt og få med seg fra kl 10-13?
skal vi si avreise fra fetsund kl 0900 da så kan vi ta det med ro derfra og nedover... er det oki for dere andre som skal være med på kollona??????
 #190830  av Carina_E

_RaptoR_ skrev:Hvor møter jeg kolonna om jeg bor i Oslo/Ryen??
har vel sagt at vi møter på texaco i fetsund så kjører vi veien om mysen og rakkestad og den veien... så du kan komme til fetsund da og henge deg på derfra......... :lol:

#190938  av GT4 CS

JOa, kl 9 er greit det, da får man sovet litt lenger, noen som vet hva som skjer mellom kl 10 og 13?

#190940  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:JOa, kl 9 er greit det, da får man sovet litt lenger, noen som vet hva som skjer mellom kl 10 og 13?
Leste på siden dems, stod ikke noe om hvorfor kjøringa begynte klokka 1, men er ihvertfal oppmøte for de som skal kjørea llerede klokka 1230, wehe!

Skal du lufte gt4en da Gt4 CS?

#190942  av GT4 CS

Nja, dropper nokk det, har fått meg fine sommerdekk, men en foring i bakstillinga mi er borte, så tør ikke kjøre gris med bilen før den er byttet. Må bare få ut fingeren og bestille en ny, selve jobben tar ikke mer en 30 min da. Men som sagt, trenger du en kartleser med is i magen, forøvrig en ganske stor mage så får du si ifra :D
Kommer til og ha bilen full av verktøy, så om noen kjører istykker noe får vi skru til krampa tar oss :wink:

#190944  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:Nja, dropper nokk det, har fått meg fine sommerdekk, men en foring i bakstillinga mi er borte, så tør ikke kjøre gris med bilen før den er byttet. Må bare få ut fingeren og bestille en ny, selve jobben tar ikke mer en 30 min da. Men som sagt, trenger du en kartleser med is i magen, forøvrig en ganske stor mage så får du si ifra :D
Kommer til og ha bilen full av verktøy, så om noen kjører istykker noe får vi skru til krampa tar oss :wink:
Du kan sikkert få sitte på en tur, hvis tiden tilater det!

Har lovet Larsen at jeg skal kjøre en tur med broren hans (larsen skulle egentlig kjøre, men dere vet jo hva som er skjedd med han) Og har muligens lovet en anne kompis, men som sakt hvis tiden tilater det kan du sikkert sitte på en tur! (men da må du i tilfelle sitte på venstresiden) :wink:

#190945  av GT4 CS

Er rart og sitte på venstresiden uten ratt. Sitter liksom og styrer og bremser selv da hehe, for ikke og glemme og gi gass da

#190948  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:Er rart og sitte på venstresiden uten ratt. Sitter liksom og styrer og bremser selv da hehe, for ikke og glemme og gi gass da
Ja de som sitter på pleier å si akkurat det der selv. rart det der, slik synes jeg det føles når jeg sitter på vanlige biler oxo (med vanlige menere jeg venstrestyrt)

#190949  av egotrip

vil det være mulig og kjøre uten hjelm denne gangen også ?? jeg har ikke rota meg til å kjøpe no sånt no .. :)

#191011  av Neemi

De starter kjøringen klokken 13 pga kirketid :)
Er sånn hver søndag.

#191027  av |plumbo

*litt pinglete* hvis det regner håper jeg kollona går någenlunde etter fartsgrensa , grunden er 3 veldig dårlige dekk :\

#191082  av CelicaTurbo

egotrip: hjelm er nok et absolutt krav, ingen du kan låne av?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7